Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
luk
Založen: 25.1.2007 Příspěvky: 31 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: st srpen 27, 2008 6:24 am Předmět: Diferák |
|
|
Zdravím. Měl bych dotaz na diferák. Je nějaký rozdíl mezi diferákem na 1202ku a octavii? Dá se to poznat? Jsou zaměnitelné?Nebo je to stejný.Díky za info. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st srpen 27, 2008 6:50 am Předmět: |
|
|
Zaměnitelné jsou, jen oktávka má diferák rychlejší, protože má jiný převodový poměr. Když dáš 1202kový do oktávky, bude línější. |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk
Založen: 25.1.2007 Příspěvky: 31 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: st srpen 27, 2008 7:53 am Předmět: |
|
|
Díky.Rozdíl se asi nedá poznat na první pohled? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rampa Mc
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 29
|
Zaslal: st srpen 27, 2008 11:36 am Předmět: |
|
|
Podle venkovních znaků nevím ale spočítej si převodní poměr, kardan vers. poloosy a budeš vědět co v autě máš při shánění nového dílu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne srpen 31, 2008 9:39 pm Předmět: |
|
|
Predseda napsal: | Zaměnitelné jsou, jen oktávka má diferák rychlejší, protože má jiný převodový poměr. Když dáš 1202kový do oktávky, bude línější. |
Není to naopak? Když se dá Oktávkový do 1202 tak 1202 zleniví?
= 1202 do Oktávky tak Okta se bude snadněji vytáčet, vyjede lépe kopce na 4 ale v konečné fázi při vyšších otáčkách a bude mít menší max. rychlost. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
panny
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 118 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: ne srpen 31, 2008 9:44 pm Předmět: |
|
|
pokud dáš diferák z octávky do 1202 tak to auto půjde víc za plynem a bude živější, právě kuli převodovému poměru
mám pocit že tu mezi námi jsou i lidé, kteří to v autě měli a mohli by obsáhleji referovat jak se věci mají a nemají _________________ se mnou přijede zákon |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne srpen 31, 2008 9:49 pm Předmět: |
|
|
Já jsem pochopil, že když je diferák rychlejší ( do rychla ), tak to znamená, že auto pokud má dostatek výkonu, dosáhne vyšší maximální rychlosti.
1202 má diferák do tahu ( pomalejší )
Oktávka má do rychla
Když dám rychlý z Okty do 1202 tak 1202 zleniví, ale pokud bude dobrej motor, tak jenom lepší protože při 60ti nebude točit tak velké otáčky ( nastane i nějaká úspora benzínu ), mínusem bude nutnost řadit v kopcích které před tím 1202 vyjela na 4.
Tak to snad platí ne? _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 9:51 pm Předmět: |
|
|
A jak je to s převodovým poměrem u Trosky? Prý se dělal rychleší diferák pro dieselové Trosky ale kolik jich bylo vyrobeno, nevím? Podle čísel se liší hruška a talíř z hajtry jen v jednom čísle skupiny. Dá se použít oktávkovskej talíř s hruškou do Trosky? A co kolečka k tachometru do pětikvaltu? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 10:30 pm Předmět: |
|
|
Áno. Benzínové motory majú stály prevod v rozvodovke 5,86 a naftové 5,22. No montovať ho k 5° prevodovke to nemá význam, veď pri max. dovolenej rýchlosti 110km/h na 5.° motor nemá ani 4000 ot/min, pričom povolené otáčky motora sú do 4500 1/min.
Navyše naftové motory nemajú kardan s pružnými kĺbmi, ale kĺby krížové, čomu je prispôsobený i pastorok rozvodovky, ktorý nemá valcový koniec pre strediacu guľu (čo by sa v praxi dalo vyriešiť použitím tzv. strediacej matice, ktoré sa používali u prvých modelov 1203.
Octavia a spol. má rozvodovku úplne inú a súkolesie nezámenné za súkolesie z 1203. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 11:14 pm Předmět: |
|
|
A já jenom dodávám, bo jsem to též řešil, že 1202 má díru zezadu diferáku na příčku rámu, kdežto Oktávka tam má jenom nálitek bez díry.
Zaměnitelnost jednolivých vnitřností je jasná, takže tento fakt má váhu jenom řekněme informativní. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út listopad 03, 2009 3:34 pm Předmět: |
|
|
Mno, já s tim nechci lítat, jen jsem chtěl omezit ten "brajgl". K čemu to pak má jedničku? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: út listopad 03, 2009 4:25 pm Předmět: |
|
|
to není jednička normální ale redukovaná , je to vlastně jen tříkvalt ,
nevěděli jak to napsat páč R se značí zpátečka a kdyby tam eRka byli dvě tak by se to pletlo _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út listopad 03, 2009 5:30 pm Předmět: |
|
|
Seš vedle jak ta jedle, já mám pětikvalt, takže ty "erka" by tam měla být tři:
1) Revers - zpátečka
2) Redukce - 1"
3) Rychloběh - 5" _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: út listopad 03, 2009 6:02 pm Předmět: |
|
|
no to teda , sem myslel že máš 4ku , v kombinaci s 15 motorem
my ji měji na hnědce v kombinaci s 15 motorem , jízda - nic moc no prostě tříkvalt , ale hodila se když jsem převážel dřevo _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
|