Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Gilmor
Založen: 10.9.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 03, 2008 4:47 pm Předmět: trosko-brzdo-dotaz |
|
|
Zdárec
Stal se nám na STK takový nepříjemný... nepěkná věc
Když troska (r.76) s posilovačem brzdí jakoby křížem (PP a LZ brzdí jen cca 50%)? Přitom ručka v zadu je souměrná. Obložení suché, prasata se celkem vrací. Myslím, že hlavní válec je jednookruh, ale pak to de do posilovače a to jsme se právě nepodívali, jak to jde dál a vergl je jinde než jsme teď my. Není možný, že je to zapojený diagonálně a prostě ta jedna větev je nějaká divná?
Byla tam snad 84 výměna kastle, tak je tu možnost, že to je jinak než 76 origo.
Díky _________________ Hlavně zážitky! Nemusí být pozitivní, hlavně když jsou intenzivní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 03, 2008 8:17 pm Předmět: |
|
|
to je snad normalni, ze je to zapojeny krize, kdyz jeden vokruh vynecha, tak aby to pri brzdeni co nejmin tahlo na stranu. Vypada to, ze jeden posilovac je nakej Lipskej, v prvni rade bych se podival esi nejni nekde zlomena hadice vod podtlaku. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st prosinec 03, 2008 9:57 pm Předmět: |
|
|
NEřikej, že jste jeli s tou hasičskou na STK? _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Gilmor
Založen: 10.9.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 9:01 am Předmět: |
|
|
Nene, ta hasička byla jenom pučená. Jsem už přece jenom starší pán, než abych měl takový roznegřený vozidlo Tohle je jiná m...., by řekl Jirous. Taková zelená....
2 hadice od podtlaku? To někde je? Tady je teda jedna a ta byla samozřejmě našrot, že to táhlo falešnej vzduch a nejely 2 válce na volnoběh. Tu jsme dali už dřív novou. Takže je možný, že by se to v tom posilovači dělilo na 2 okruhy?
Jinak, že to je křížem svojí logiku má. Ale nejsem na to zvyklej. U Brkase jsou okruhy striktně na nápravy. Pravda, že zadkem toho moc nedobrzdíš. Ale vony ty trubky vepředu moc netrpěj, takže spíš porucha zadku a brzdí předek. _________________ Hlavně zážitky! Nemusí být pozitivní, hlavně když jsou intenzivní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 12:15 pm Předmět: |
|
|
Jinak - ručka s tim nemá co dělat, ta je mechanická a úplně zvlášť. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Gilmor
Založen: 10.9.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 12:39 pm Předmět: |
|
|
Já tím chtěl jen říct, že jako obložení vzadu je OK. Taky se mě stalo, že byl na každým kole jinej materiál a nešlo to zaboha seřídit.
Přiškrcená podtlaková hadice, to by hůř brzdilo všechno, když je tam jen jedna. Spíš mě jde o to, jestli to už z posilovače jde ve 2 větvích (jestli jsou v něm 2 okruhy). Prostě jestli bude někde ucpaná trubka (nebo spíš hadice) a nebo jestli by za to teoreticky mohl i ten posilovač. _________________ Hlavně zážitky! Nemusí být pozitivní, hlavně když jsou intenzivní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 2:21 pm Předmět: |
|
|
JEžiši kriste, dyk z posilovače ale brzdový trubky nejdou _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Gilmor
Založen: 10.9.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 3:22 pm Předmět: |
|
|
Snad nekecám. Co si pamatuju, tak je ta velká potvora až úplně nakraji nalevo od spojky. Takže nějaký trubky do ní vést musí. Ale pravda jsem to podrobně nezkoumal (tma, zima a tak). Školy na to nemám a moje dosavadní vergle touhle vymožeností neoplývají....
Takže vylučovací metodou je to buď zapojený do série nebo paralelně k brzdovýmu válci. Princip? Něco jako redukční ventil?
Omlouvám se za možná naivní dotaz. _________________ Hlavně zážitky! Nemusí být pozitivní, hlavně když jsou intenzivní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Gilmor
Založen: 10.9.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 3:38 pm Předmět: |
|
|
Možná jsem to zblbnul a ten pedál de opravdu přímo do něj. Mě přišlo, že je nějak nehorázně vlevo, ale možná trosko-optickej klam No, pak by celá moje úvaha a tahle diskuze byla o h.... Kua, jsem z toho olaký zmetený. _________________ Hlavně zážitky! Nemusí být pozitivní, hlavně když jsou intenzivní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 9:13 pm Předmět: |
|
|
Buraku, u tydle trosky sou posilovace 2 ani nevim kde a sou to posilovace, kery se pouzivaly v 603 a funguje to jako posilovac tlaku brzdovky, tudiz se to vubec nenaleza u pedalu, ale nekde kdekoliv mezi hlavnim brzdovym valcem a zbetkem brzdny soustavy. Ta Matesova to tak ma taky. Pokud rucka brzdi symetricky, tak to rozhodne serizenim ani voblozenim nebude. Problem bych videl v onech posilovacich, musej tam bejt 2. Ja sem se onehda pokousel vopravovat ten muj, co sem mel u 603 az sem nakonec koupil novej, tobe bych doporucoval to samy a budes mit po starostech. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 9:49 pm Předmět: |
|
|
Stará troska má dva posilovače v dolních předních rozích kastle, ne? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Gilmor
Založen: 10.9.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá prosinec 05, 2008 10:50 am Předmět: |
|
|
Asi né, ale byl by to úlet, že bysme si toho druhýho nevšimli Ale všechno je možný. Hadice od sání tam teda byla jenom jedna, ale třeba ho prostě akorát ten předchozí matlák neměl zapojenej. Každopádně se to chová přesně tak. Tyjo, za ty prachy auto s dvěma posilovačema! To se vyplatí!
Každopádně díky za tuhle zajímavou informaci.
O víkendu jí snad dovezem do Prahy, tak pak dám vědět jak to tam vlastně je. _________________ Hlavně zážitky! Nemusí být pozitivní, hlavně když jsou intenzivní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: so prosinec 06, 2008 5:23 pm Předmět: |
|
|
můžeš mýt i spuchřelí hadice od podtlaku třeba jenom na jedný straně to propouští jenom trošičku umí to bejt jak stará duše když za tejden ujde, proty dva posilovače to má téčko kde se ta jedna hadice rožděluje, vono rozchodit starý brzdy na trosce dá zabrat horší brzdy na štelunk má snad jen titanic a rychlík z bajkalsko amurský magistrály hodně štěstí ale podle mě ty brzdy jsou sice dvou okruhový, ale každej okruh brzdí tři kola jedno prase LP další PP a LZ a pak jedno prase LP další PP a PZ vono to má vpředu v každym kole dvě prasata možná si to sněčim pletu ale myslim že je to tak _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: so prosinec 06, 2008 7:01 pm Předmět: |
|
|
To by mě zajímalo, jak může pomoci umýt ty hadice _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: ne prosinec 07, 2008 11:53 pm Předmět: |
|
|
sori, dik to neny tak chrozni to výš mykulážská _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
|