Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: st říjen 29, 2008 6:51 pm Předmět: Dvířka na rezervu u kombi |
|
|
Zdarec lidi.Už jsem se tu dlouho na nic neptal,tak to napravíme.
Na jednom z parkovišť poblíž autobusového nádraží v Plzni jsem spatřil Oktávku kombíka.Na tom by nebylo nic zvláštního,ale při bližším pohledu jsem našel něco,co mě zaujalo.Jednalo se o typ s 703 ploutvičkami,měla původní přístrojovou desku se třemi budíky,masku s oválem,zadní tlumiče ještě vyvedené nahoru do kabiny mezi podběhy,ale na zadku chyběla charakteristická dvířka pro rezervu.Ať jsem koukal jak jsem koukal,prostě tam ty vrata nebyly.Vždycky jsem měl zato,že ty dvířka měly všechny ploutvičkový verze kombíků.Sami jsme měli kombi z roku 1969 už s lichoběžníkovou maskou a dvířka na rezervu tam byla stále.
A dotaz zní: Víte někdo zda se oficiálně dělali výše popsané verze,nebo jde spíš o vůz,který nechal některý z majitelů "zavařit" z důvodů časté koroze dvířek.
A ještě pokud by to byla druhá varianta,tak tohle už by asi na véčka nebylo,co?
Díky,Tom. _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
HonzaV
Založen: 11.1.2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Vrchlabí
|
Zaslal: čt říjen 30, 2008 6:55 am Předmět: |
|
|
Zdráví všechny! Combi, které mám doma má ta dvířka také zavařená. Slyšel jsem názor, že to mohlo být i proto, aby auto mohlo mít závěs. Přístup k rezervu je standardně z kufru po oddělání dvou šroubů, kterými je upevněna podlážka. Osobně bych si myslel, že pokud je auto v jinak perfektním stavu, proč by nemohlo mít véčka. Další co se dá udělat jsou falešné šlici do kytu (stejně tam musí být vrstva), které znázorňují spáru -dělal jsem je např. u F600D na př. blatnících, aby to vypadalo stejně jako origo - výsledek bez chyby. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: čt říjen 30, 2008 6:33 pm Předmět: |
|
|
Osobně si taky myslim,že je to dodělávka.Přeci jen to neni životně důležitá součást pro někoho,kdo Octavii používá pro běžné ježdění a jestli to hnilo,tak proč to nezavařit.
Díky za reakci. _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MichalC
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 18 Bydliště: Lovosice
|
Zaslal: ne listopad 09, 2008 2:03 pm Předmět: |
|
|
Ahoj, myslím, že kvůli tažnýmu to nebylo zavařený. Mam kombíka z roku 66 s origo tažným a vrata na rezervu mám klasický. Všechno v pohodě, rezerva jde ven bez problémů. _________________ Octavia Combi 65, Dodávkový valníkový automobil Škoda 1203 ROL 75 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: ne listopad 09, 2008 6:36 pm Předmět: |
|
|
Ještě mě napadlo,že by se mohlo jednat o novější kastli,se světly š100 přerochanými na klasické plotvičky,ale musely by se předělat i zadní tlumiče.A navíc u tý novější kastle chybí pod ploutvičky kus materiálu,kterej by se musel dovařit a nevim,jestli by se opáčilo to takhle předělávat.No nevim.Asi na to auto zapomenu a budu dělat,že jsem ho nikdy neviděl _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|