Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] vynechavanie motora
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: út červenec 27, 2010 9:49 pm    Předmět: Citovat

v jakých otáčkách se takhle motor chová ?
v nízkýh ? vysokýh ? stále ?
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pajan1203



Založen: 12.2.2009
Příspěvky: 137
Bydliště: Varnsdorf

PříspěvekZaslal: út červenec 27, 2010 9:52 pm    Předmět: Citovat

taky mi to vynechával ,a když jsem sundal hlavu chybělo kus ventilu na prvním válci
_________________
Šuknovský výběžek/sever čech jinak skype(pajanov73)ŠKatule 1500LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Henry



Založen: 23.3.2010
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: út červenec 27, 2010 10:17 pm    Předmět: Citovat

Patrik Novák napsal:
v jakých otáčkách se takhle motor chová ?
v nízkýh ? vysokýh ? stále ?


Vynechava to najma na volnobehu a pri udrzovani rychlosti. Pri akceleracii som si to nevsimol, ale zase je to podstatne lenivejsie (to co som kedysi vysiel na vyssi rychlostny stupen kludne a s rezervou vykonu musim teraz prechadzat so zaradenym nizsim stupnom a aj tak to prejdem len tak-tak). Ale zaujimave je, ze aj ked teraz musim stlacat viac plynovy pedal (teraz obcas aj na podlahu, predtym len velmi jemne), spotreba je dlhodobo nezmenena a stala (10l LPG/100km).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: út červenec 27, 2010 10:26 pm    Předmět: Citovat

no tak to zkus sundat hlavu a kouknout na ty ventily
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1940
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st červenec 28, 2010 2:14 am    Předmět: Citovat

Ad kompresometr - nevím jak u vás, ale u nás se dá sehnat několik typů celkem za rozumný peníz. Samozřejmě stačí starý manometr z kotle, hadička a ventilek na kolo - ale za ty peníze je to možná lepší koupit hotový...

Jednoduchej, přesnej, malej a levnej a hlavně vyzkoušenej je třeba http://www.autokap.cz/obchod/naradi_merice/index.php?status=2&sekce=merice&id=117

Vyžaduje ovšem prostor u svíček, abys ho mohl vůbec aplikovat. Ve stísněnějších prostorách je lepší něco takovéhodle :

http://www.dobre-naradi.cz/zbozi/Meric-komprese-motoru-0-21bar-hadice-300mm/p-2053/
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: st červenec 28, 2010 3:26 am    Předmět: Citovat

Manometre kompresných tlakov mávajú i v predajniach ND. Na 1203 možno použiť i ten prvý (bez hadice), čo uviedol Doktor. Mám to tiež. Škoda len, že nie je ociachovaný v nejakých používaných jednotkách tlaku. Ale aj tak to stačí...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1940
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st červenec 28, 2010 7:40 am    Předmět: Citovat

Já nevím - já ho mám a je normálně cejchovanej v barech (což je 100 kPa) - má rozsah 1-16 baru. Možná dělali/dělají víc verzí.

Je to celkem univerzální přístroj, kterej se za ty prachy vyplatí už při koupi prvního auta - ten rozsah stačí i na některý slabší chrochtáky.

Vono stejně, většinou vás v podstatě zajímá jen relativní měření - teda rozdíl tlaků mezi jednotlivejma válcema, takže i případné neocejchování - nebo nepřesné měření - nijak nebolí.

Jinak asi nemusím popisovat co a jak - to určitě znáš. Pokud zjistíš na některým válcu velkej rozdíl (10% není ještě zas až tak moc velkej rozdíl), tak zkus olejovou metodu. Nalej trocha oleje do toho nemocnýho válce a měř to znova - pokud se to hodně zlepší, tak jsou v hajzlu kroužky. Pak zkus dát olej do sání - pokud se to tady zlepší, tak to bude ventil...
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com