Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: út červenec 27, 2010 9:49 pm Předmět: |
|
|
v jakých otáčkách se takhle motor chová ?
v nízkýh ? vysokýh ? stále ? _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
pajan1203
Založen: 12.2.2009 Příspěvky: 137 Bydliště: Varnsdorf
|
Zaslal: út červenec 27, 2010 9:52 pm Předmět: |
|
|
taky mi to vynechával ,a když jsem sundal hlavu chybělo kus ventilu na prvním válci _________________ Šuknovský výběžek/sever čech jinak skype(pajanov73)ŠKatule 1500LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 23.3.2010 Příspěvky: 25
|
Zaslal: út červenec 27, 2010 10:17 pm Předmět: |
|
|
Patrik Novák napsal: | v jakých otáčkách se takhle motor chová ?
v nízkýh ? vysokýh ? stále ? |
Vynechava to najma na volnobehu a pri udrzovani rychlosti. Pri akceleracii som si to nevsimol, ale zase je to podstatne lenivejsie (to co som kedysi vysiel na vyssi rychlostny stupen kludne a s rezervou vykonu musim teraz prechadzat so zaradenym nizsim stupnom a aj tak to prejdem len tak-tak). Ale zaujimave je, ze aj ked teraz musim stlacat viac plynovy pedal (teraz obcas aj na podlahu, predtym len velmi jemne), spotreba je dlhodobo nezmenena a stala (10l LPG/100km). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: út červenec 27, 2010 10:26 pm Předmět: |
|
|
no tak to zkus sundat hlavu a kouknout na ty ventily _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1940 Bydliště: Krysočina
|
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: st červenec 28, 2010 3:26 am Předmět: |
|
|
Manometre kompresných tlakov mávajú i v predajniach ND. Na 1203 možno použiť i ten prvý (bez hadice), čo uviedol Doktor. Mám to tiež. Škoda len, že nie je ociachovaný v nejakých používaných jednotkách tlaku. Ale aj tak to stačí... |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1940 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: st červenec 28, 2010 7:40 am Předmět: |
|
|
Já nevím - já ho mám a je normálně cejchovanej v barech (což je 100 kPa) - má rozsah 1-16 baru. Možná dělali/dělají víc verzí.
Je to celkem univerzální přístroj, kterej se za ty prachy vyplatí už při koupi prvního auta - ten rozsah stačí i na některý slabší chrochtáky.
Vono stejně, většinou vás v podstatě zajímá jen relativní měření - teda rozdíl tlaků mezi jednotlivejma válcema, takže i případné neocejchování - nebo nepřesné měření - nijak nebolí.
Jinak asi nemusím popisovat co a jak - to určitě znáš. Pokud zjistíš na některým válcu velkej rozdíl (10% není ještě zas až tak moc velkej rozdíl), tak zkus olejovou metodu. Nalej trocha oleje do toho nemocnýho válce a měř to znova - pokud se to hodně zlepší, tak jsou v hajzlu kroužky. Pak zkus dát olej do sání - pokud se to tady zlepší, tak to bude ventil... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|