Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Pavel V.
Založen: 22.12.2006 Příspěvky: 143 Bydliště: Roudnice nad Labem
|
Zaslal: st srpen 11, 2010 3:12 pm Předmět: Těsnění pod hlavu |
|
|
Zdravím zde přítomné odborníky a mám následující dotaz:
Který podnik byste mi doporučili na výrobu těsnění pod hlavu? _________________ Dílenská příručka na Š 1203
http://www.rapid-skoda.wz.cz/1203-prirucka.html |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: st srpen 11, 2010 7:19 pm Předmět: |
|
|
Firma Kalina Zlín Prštné,dělali mi několik druhů,pod hlavu ,výfuk ap. spokojenost velká, rychle dodáno ceny mírné.Pošleš jim starý a napíšeš jak to chceš. _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel V.
Založen: 22.12.2006 Příspěvky: 143 Bydliště: Roudnice nad Labem
|
Zaslal: čt srpen 12, 2010 6:25 am Předmět: |
|
|
Díky za tip !
Musím s pravdou ven, není to motor z rozsahu tohoto fóra , ale z Favorita 2000 OHV. Teď si užívá petrolejové střiky
a pak si to snad už konenčně rozmyslí a bude se zase točit ... A když si to nerozmyslí, tak bude o hlavu kratší ...
_________________ Dílenská příručka na Š 1203
http://www.rapid-skoda.wz.cz/1203-prirucka.html |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt srpen 12, 2010 7:42 am Předmět: |
|
|
Uka nám ještě nějaký fotky toho favorita, já ho snad naživo (krom boleslavskýho muzea) nikdy neviděl, jen populary, rapidy a tak. Teď jsem se dogůglil, že toho dvoulitra bylo vyrobeno jen 54 kusů? Fíha! A z rozsahu tohodle fóra to taky celkem je, ten motor je de facto stejnej. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel V.
Založen: 22.12.2006 Příspěvky: 143 Bydliště: Roudnice nad Labem
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt srpen 12, 2010 12:15 pm Předmět: |
|
|
aha |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel V.
Založen: 22.12.2006 Příspěvky: 143 Bydliště: Roudnice nad Labem
|
Zaslal: st září 08, 2010 6:26 pm Předmět: |
|
|
To Předseda: nedá se nic dělat, Favorita děda neulovil ...
To zbylá odborná společnost: původní těsnění pod hlavu je zcela potažené měděným plechem. Je třeba toto dodržet nebo by stačilo provedení jen s orámovanými otvory válců ? _________________ Dílenská příručka na Š 1203
http://www.rapid-skoda.wz.cz/1203-prirucka.html |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st září 08, 2010 7:08 pm Předmět: |
|
|
postaci s oramovanim valcu, este musi bejt oramovanej otvor pro tlakovej volej kerej maze hlavu. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt září 09, 2010 7:20 am Předmět: |
|
|
Ty hlavo jedna pomazaná. Snad ten olej maže vahadla, tyčky a zdvihátka, néé? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt září 09, 2010 5:37 pm Předmět: |
|
|
no a kde se asi tyhle serepeticky nachazej co? _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel V.
Založen: 22.12.2006 Příspěvky: 143 Bydliště: Roudnice nad Labem
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po prosinec 27, 2010 7:19 pm Předmět: |
|
|
pěknej hnůj |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: po prosinec 27, 2010 8:23 pm Předmět: |
|
|
Z toho si nic nedělej. Zhruba přesně takdle to vypadalo ve spitfajru, když sem sundal hlavu (ne sundal, ale za pomoci těžké techniky v potu a krvi oderval). Taky jsem propadal malomyslnosti, ale stačilo všechno vyčistit, oškrábat, oleštit, vyhonovat (nebo vyhonit), dát nové těsnění - a kupodivu celou sezónu kadlal bez ztráty kytičky a mililitru vody... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PeS
Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 111 Bydliště: Bohnice
|
Zaslal: út prosinec 28, 2010 10:38 am Předmět: |
|
|
A kolik jsi ztratil litrů oleje? To by jistá strojírna V.....d nikdy nedopustila, styď se, bastlíři!
Ale já si taky myslim, že by to při troše štěstí mohlo jít rozhýbat... pak by to ale chtělo vyndat píst a vyčistit drážky na kroužky. Kdyby se nehýbaly, tak se to domr... úplně. Ale jinak, i když válec nebude dokonalej, by to mohlo dalších pár tisíc km najezdit;-) _________________ všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-) |
|
Návrat nahoru |
|
|
|