Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Přehřívá se vám benzínová pumpa tak, že se benzín vypaří a uato přestane jet??? |
Ano, často. |
|
15% |
[ 3 ] |
Občas. |
|
20% |
[ 4 ] |
Vůbec. |
|
65% |
[ 13 ] |
|
Celkem hlasů : 20 |
|
Autor |
Zpráva |
tomi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 402 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 9:27 am Předmět: Přehřívání benzínové pumpy |
|
|
Nevíte někdo, jak se zbavit této závady?? Je docela nepříjemné, když to najednou přestane jet a musí se jít polít pumpa vodou?? _________________ Fotky z akcí a našich aut najdete zde: http://tomih.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 9:30 am Předmět: |
|
|
přehnětat na novější typ s pertinaxovou podložkou _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 9:50 am Předmět: |
|
|
U trosky? Namontovat eletrickej pierburg. Když eště Ina jezdila, bylo to ve vedru utrpení. Musel jsem jet max 70 a to už byl teploměr v půlce červenýho. Jak jsem trošilinku přidal, ručička teploměru mírně popolezla a začala velká pardubická |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 402 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 10:01 am Předmět: |
|
|
Mě ani tak nejde o trosku,ale o stejšna se spartakem....TA dlouhá pumpa je z trosky nebo čeho?? _________________ Fotky z akcí a našich aut najdete zde: http://tomih.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 10:57 am Předmět: |
|
|
z novějších oktávek. Byla to konstrukční úprava - pávě kvůliva tomu přehřívání. Má v podstatě jen delší penis (o tloušťku tý podložky), jinak je stejná. Tudíž se to dá překomutat i na stávající pumpu. Akorát samozřejmě ještě potřebuješ delší štefty.
Nějaký starý dlouhý pumpy tady určitě mám - ale nevím jestli jinak spolehlivě fungujou. Kdyby ti ale šlo jen o ten čuráček, tak by sis to z ní jedoduše přemutal. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 12:31 pm Předmět: |
|
|
Rada od Posima k pumpě ve 1203: vyndat ten čep co jde k vačce, pořádně vyčistit, napatlat lithiovou vazelínou, vyměnit membránu a mělo by to chodit... _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 12:53 pm Předmět: |
|
|
myslim že sirky a kanďák s benzínem jsou rychlejší... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 4:11 pm Předmět: |
|
|
Myslím že zakopanej pes nebude jen v dýlce cambrdlíku a silnější izolaci páč některým troskám ta ÁCÉ pimpa trucuje stejně jak třeba některým STW či spartakům dýlka nedýlka... _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 5:10 pm Předmět: |
|
|
A: nejezdit s uplne prazdnou nadrzi- tozn. snazit se udrzet vejsku hladiny nad pumpou.
B: cisty ventily, novou membranu a pohrat si s vypodlozkovanim pumpy tak, aby se membrana pohybovala v cely otacce sikmy matice, jinymi slovy receno aby se cep pumpy od matice nikdy nevzdalil - v minimu se ho pumpa lehce musi dotknout.
Takhle sem mel serizenyho stejsna a nikdy s pumpou problem nebyl - pred tim jo.
Pokud to nevyresite takhle tak je ten nejmensi problem vzit motor vod vostrikovacu, kus hadice, nadobku na vodu a pocne-li cukat, zmacknu tlacitko a pumpu vochladim. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 5:13 pm Předmět: |
|
|
No... je teda fakt že pimpa kolikrát trucuje nezávisle na dýlce cambrdlíku
Ale zpět k problému - já najel hodně tisíc kilometrů s oktávkou a hlavně s kombíkem i v arcivedrech a nikdy mi pumpa ani náznakem nevysadila. A na obou autech byl ten zmíněnej centimetrovej pertinaxovej mezičlen.
Určitě unavená membrána tomu nepřidá a zmíněné promazání taky jistě není od věci.
Teď koukám co navrhuje Alva - to je bomba. Ochlazování pimpy a cambrdlíku - to je přece ono legendární omývání přirození vlažnou vodou dle spisku páně Baptisty !!! _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: po červenec 26, 2010 8:58 pm Předmět: |
|
|
Dodám len, že chladič musí byť v takom stave, aby chladil. Nie len presúval horúcu vodu zhora dole. Ak je zohriaty zhora nadol celý, tak potom aj to čerpadlo paliva má vysokú teplotu (stačí mu 80°C, keďže benzín vrie práve pri približne takej teplote). Často pomôže montáž plastového ventilátora chladiča, ktorý je účinnéjší.
Ak je chladenie v poriadku, tak treba urobiť to, čo tu spomenul J.Karel. |
|
Návrat nahoru |
|
|
TAZ1500
Založen: 10.5.2009 Příspěvky: 19
|
Zaslal: st září 29, 2010 9:22 am Předmět: |
|
|
když sou fak velky hice tak at delate co delate a zvlast v zaprahu tohle ty pumpy delaly obzvašt mi takle zlobili dicky uplne novy nebo hodne stary se srtvrdlou membranou a už je jedno jesi je to spartak octavie nebo trojka |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: st září 29, 2010 2:19 pm Předmět: |
|
|
Ale mě osobně to fakt ještě nepotkalo, ani u 2 ani u 3...no pravda, na 2 jsem tolik nenajel, ale když jsem jezdil tak dost v hicech a na 3 je plastová vrtule. To ale nemění nic na tom, že i když bylo venku 32 ve stínu, že mě to fungovalo jak má...tak já vám nevim. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JČ29
Založen: 3.12.2008 Příspěvky: 45 Bydliště: Praha 7
|
Zaslal: st září 29, 2010 3:09 pm Předmět: |
|
|
Jak píše Posim, i u mne na 1200trosce pomohl plastový ventilátor s více lopatkami. Od té doby se jev, který se zaháněl poléváním benzinového čerpadla PETkou vody, už neobjevil. Vyjma při odcházení membrány v benz. čerpadle. U oktávky se starým motorem (z roku 1951) z Tudora, kde ta zmiňovaná plast./pertinax. podložka ani není, protože by se tam vůbec nevešla (čerpadlo má výčnělek kratší), k jevu nikdy nedošlo. Jakási cukatura při velmi teplém počasí někdy byla, ale to když právě odcházela membrána v benz. čerpadlu. To ale bylo jiné onemocnění. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: st září 29, 2010 6:26 pm Předmět: |
|
|
Na trosce to máme vyřešený el.čerpadlem ale to přece nemůžem dát do spartaka nebo stejšna. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|