Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so duben 17, 2010 7:46 pm Předmět: [1203] Proč nefunguje elektrika? |
|
|
Potřebuju poradit. Měnil jsem v trosce startér a alternátor. Snažil jsem se všecko zapojit tak, jak to bylo, ale někde jsem udělal chybu. Když teď otočím klíčkem, nerozsvítí se ani kontrolky, ale za to začne šplhat ručička otáčkoměru. Co jsem zapojil špatně? |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: so duben 17, 2010 8:52 pm Předmět: |
|
|
Ahoj. Na startéru jsou dva dráty přivedené na spínač /s očkem/ a dva tenké. Máš je tam všechny? A co kostra mezi kastlí a motorem? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so duben 17, 2010 9:19 pm Předmět: |
|
|
Hm, někde tam asi bude ten problém, na očko vedou ty dráty tři, pokud si dobře vybavuju. Za světla se ukáže víc. Rozebírat to je teda peklo. Skládat to jde už líp, ale když to ve výsledku nefunguje, je to pak poněkud frustrující |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: so duben 17, 2010 9:55 pm Předmět: |
|
|
No tos mi připoměl, že se mám jít taky válet pod trosku a dát tam konečně ten vysokoobrátkovej startér. Tam mi určitě jeden kablík zbyde, už nepočítají s vyřazením odporu u zapalovací cívky. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: so duben 17, 2010 10:15 pm Předmět: |
|
|
to by mohl být přechodový odpor na šroubu kde to je spojené , byla odpojená baterka ? může být špatný kontakt u ní , nebo odpojeno bateriákem ? může v něm být brajgl _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: so duben 17, 2010 10:18 pm Předmět: |
|
|
sestra 6 napsal: | No tos mi připoměl, že se mám jít taky válet pod trosku a dát tam konečně ten vysokoobrátkovej startér. Tam mi určitě jeden kablík zbyde, už nepočítají s vyřazením odporu u zapalovací cívky. |
dá se to vyřešit "náhradnímů zapojením stačí k tomu kousek káblíku a relé , nebo jedna usměrňovací dioda
dooručuju to první _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: so duben 17, 2010 10:20 pm Předmět: |
|
|
Já myslim, že by to klidně mohlo být tim blbym kontaktem na - na baterce, ona to Ina dělá. Ráno na to mrknu _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: so duben 17, 2010 10:24 pm Předmět: |
|
|
voni ty kontakty jsou svině , u těch olověných to nemusí být jen mezi baterkou a kontaktem ale taky mezi kontaktem a káblem , stějně tak u těch ocelových pásků to může být mezi kontaktem a okem na kabelu _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: so duben 17, 2010 10:25 pm Předmět: |
|
|
To víš, chvíli na Předsedu nedáš pozor a tle to vypadá I když já jsem si dneska taky blbou chvíli vybral při skládání startéru _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: so duben 17, 2010 10:31 pm Předmět: |
|
|
jo to se stává , taky jsem měl dneska několik "blbých" chvilek
pokračovat budu zítra , pak vše popíšu _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so duben 17, 2010 10:33 pm Předmět: |
|
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: ne duben 18, 2010 7:13 am Předmět: |
|
|
Přecedo, ty d....e Vono, když tam dáš vybito baterku, tak to na ní startovat nebude Nicméně, problém starteu přetrvává a bude evidentně v tej cívce, dělá to furt totéž _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne duben 18, 2010 7:45 am Předmět: |
|
|
co totéž ?
přesný popis
klíček v poloze 1 : co to udělá ?
--"-- 2 : --"-- _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: ne duben 18, 2010 8:59 am Předmět: |
|
|
Tak to jsem měl lóni. Utáhnuj jsem matky na spínači startéru a zteřelá gumová průchodka nevydržela tlak měděné pásoviny statorové cívky a prosekla se na kostru. Ještě, že má troska tolik přechoďáků a dlouhých vedení mezi baterkou a startérem _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne duben 18, 2010 11:03 am Předmět: |
|
|
hale, kdyzz uz se v tom vrtate, tak doporucuju plus k alternatoru natahnout necim silnejsim (staci 6mm2) rovnou vod baterky, normalne to totiz bejva tahany vod starteru a je tam pak pri startovani zbytecnej ubytek pro zbytek elektriky. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|