Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st říjen 28, 2009 9:10 pm Předmět: Odvzdušnění topení |
|
|
Jak se odvzdušňuje topení? Mám dva agregáty a už mi netopí ani jeden
Přece nebudu jezdit s otevřeným deklem motoru. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: st říjen 28, 2009 9:26 pm Předmět: |
|
|
Jezdi v létě, nefunkčním topením ti 1203 signalizuje že v zimě nechce jezdit v soli, nesvědčí jí to...
(mě to taky netopí) _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: čt říjen 29, 2009 6:46 am Předmět: |
|
|
přední topení : vlevo nahoře je kousek hadičky , někdy je tam kohoutek nebo šroubek či jiná záslepka
zadní topení : klekni si před lavici a v přední části plechového krytu je otvor za ním kohoutek buď se na něj dostaneš kleštěma (nějaký delší slabší) nebo bude muset plech dolu ,
no a natlakuješ a odvzdušníš , udělal jse m si na to přípraveček - použil jsem starý víčko (vrchní kryt a pružinu ) kus vyšší gumy a ventilek z motorky , natlakuju to pumpičkou ,
jinak nechci sýčkovat , ale pokud topení má chuť se zavzdušňovat , mohlo by být malinko propálené těsnění pod hlavou _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt říjen 29, 2009 8:02 am Předmět: |
|
|
A nemusíš kvůli tomu zakládat dvě duplicitní témata. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt říjen 29, 2009 1:02 pm Předmět: |
|
|
Sorry, tak to druhý zruš . Tlakoval jsem chladič vysavačem , co má i foukání a z obou odvzdušňováčků fridex vytékal. Dokonce jsem svěrkou stáhnul vždy jednu hadici, aby byla jistota. Ale našel jsem zarezlý zpětný ventil v zátce chladiče. Tak už jsem koupil 105kovou zátku a odpoledne to zkusím. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 8:51 am Předmět: |
|
|
Jelikož je problematické vlákna sloučit, toto zamykám a pokračujeme dále v tématu topení _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|