Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út květen 26, 2009 3:57 am Předmět: |
|
|
Škoda a.a.s. odporúča pre spomínanú Feliciu olej o jeden výkonnostný stupeň nižší (nie o dva), ale aj o jeden vyšší, pričom možno predpokladať že optimum k životnosti motora, ako i k nákladom na olej bude (snáď) tá prostredná trieda a tou je SG - aspoň ja to tak chápem - samozrejme, je to na každom, ako si to vysvetlí
Inak olej M8AD (SAE 15W-50; API: SE) používam do motorov 776 (1221) a som rovnako spokojný. Hlavne, ak už je ten motor trochu viac vybehaný tak i v lete spoľahlivo maže a netečie toľko cez tie labyrinty - mám ten dojem. A súčasne v zime umožní spoľahlivý štart. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: út květen 26, 2009 10:38 am Předmět: |
|
|
Tak to mě M8AD překvapil |
|
Návrat nahoru |
|
|
Cliffan
Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 48
|
Zaslal: po březen 14, 2011 12:22 pm Předmět: |
|
|
a kolik litrů je celá náplň? Svítí mi kontrolka mazání ještě než zapnu motor. Doufám, že zhasne, až naleju nový. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: po březen 14, 2011 12:28 pm Předmět: |
|
|
3 litry oleje pro 1221ccm a 3,3 litru pro 1433ccm (DP vydání 1992)
Kontrolka mazání svítí vždycky než zapneš motor _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po březen 14, 2011 12:29 pm Předmět: |
|
|
12 - 3l
15 - 3,3l
to s tou kontrolkou nějak nechápu , ta normálně svítí než se nastartuje zhasne když je dostatečný tlak oleje _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Cliffan
Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 48
|
Zaslal: po březen 14, 2011 1:47 pm Předmět: |
|
|
aha, tak to je v poradku. Tak to abych hledal problem nekde jinde. Predchozi majitel zabudoval do auta nejaky elektricky obvod, ktery hlida motor pred poruchou. Hlasi mi poruchu a odpojuje mi proud Manual k tomu zadni nemam, takze budu muset jit po kabelech pokus omyl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po březen 14, 2011 7:25 pm Předmět: |
|
|
A to kdyz ti na dalnici prdne zarovka, tak ti to chcipne motor nasledkem cehoz to prestane i brzdit? _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Cliffan
Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 48
|
Zaslal: po březen 14, 2011 8:52 pm Předmět: |
|
|
ja nevim poradne jak to funguje, ale jsou tam tri pridavne budiky cudliky na prepinani. Jako zatim co jsem koukal, tak to ma hezky vymysleny, jenom k tomu neni hold zadnej manual. Uz jsem mu napsal maila, tak jsem zvedavej... |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: po březen 14, 2011 9:36 pm Předmět: |
|
|
Bóže, tak si dám do google "ECU firmware upgrade TAZ 1203". Možná to dědek akorát blbě načipoval. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: út březen 15, 2011 10:48 am Předmět: |
|
|
Hale, a taky k tý 1203 měl dědek mašinu na děrný štítky jako imperialisté u VW?
http://www.youtube.com/watch?v=aT3UOsQJFNQ _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Cliffan
Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 48
|
Zaslal: út březen 15, 2011 11:23 am Předmět: |
|
|
vlatne tam ma jenom pipak na nabijeni a mazani a ty budiky, ted jsem zjistil. A jde to vypnout, heureka |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út březen 15, 2011 12:09 pm Předmět: |
|
|
Jo, to mě připomíná, jak sme s Arniem jednou přemisťovali oktávku, která nikomu nepatřila (nebo to tak aspoň vypadalo) a tam měl dědek nějakej strašně rafinovanej židoalarm, kterej spínal klakson přes čidlo mazání - dodnes nechápu plně princip a účel. Pochopitelně jsme o takové arcivypečenosti nevěděli.
Protože té oktávce nešly brzdy, tak mě Arnie táhnul, já měl zakvaltováno a v případě potřeby sem si přibržďoval motorem. Jenomže jakmile se motor víc roztočil, tak začal mazat a rozhoukal se klakson. Což je takové trochu nepříliš šikovné, když jedete za šera se ztetnutou oktávkou, snažíte se vypadat co nejmíň nápadně a před každou křižovatkou vám auto začne samo troubit... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út březen 15, 2011 6:03 pm Předmět: |
|
|
Lipskymu to troubilo, kdyz u mekdonalda ukroutil hardyspojku. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st březen 16, 2011 7:26 am Předmět: |
|
|
Dre, využít čidlo tlaku oleje není vůbec špatný nápad . Já mám v trosce pískátko na kontrolu rozsvícených světel právě zapojené jedním koncem na + od obrysovek a druhý konec na čidlo tlaku oleje. Tudíž mi to nepíská už při zapnutí zapalování ale až poté, co je motor v běhu a jsou světla zhasnutá. Pískátko je napájeno přes Graetzův můstek, takže taky varuje před zapomenutými rozsvícenými světly. Škoda, že to nejde dát i na Warťase, připojit to na kontrolku dobíjení jsem nezkoušel, protože tam nejsou definovány pouze dva stavy zap/vyp. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st březen 16, 2011 7:29 am Předmět: |
|
|
Samozřejmě to hlásí i poruchu mazání, takže to chce motor nastavit /pokud to ještě jde / tak, aby na volnoběh nepoblikávalo mazání. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|