Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Audin
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 107 Bydliště: Třebíč
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: čt březen 26, 2009 9:28 pm Předmět: |
|
|
Rok 52 to asi nebude co? Jinak by to bylo pekny auto k my stejsne, taky takova vesela barvicka. To rádio se mi ale líbí. A to auto vlastně taky. Ještě že už mám. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: pá březen 27, 2009 2:43 pm Předmět: |
|
|
tak 52 to nnei ani smykem. MOtor to nemá z dvanáctistovky, řazení na podlaze.. nic moc popravdě. Takový dost zmršený. Udělat z toho zase zpátky 12 by bylo docela nadlouho. Typuju to na 55 rok. To šlo 1200 nejvíc. Ale 1200 to určo kdysi byla. Ale jen blbej motor na 1200 je dneska nesehnatelná věc... |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: so březen 28, 2009 12:43 am Předmět: |
|
|
Souhlas s Kozzlem, sedan s galoší /řazení/ je hrůza. Když jsem byl ve studentských letech, tak jsem tetal taky jednoho zelenýho sedana, ale ten měl /nevím proč/ ještě klasický "fofrklacek" alá 1101. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: so březen 28, 2009 10:10 am Předmět: |
|
|
kozzel napsal: | .....řazení na podlaze.. |
Něco proti řazení na podlaze?
Podle čeho se pozná motor 1200? Karbec ani pumpa to nebudou. Mám v Sedanu motor z auta 18. série a je tam napálená pumpa i karbes Jikov |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: so březen 28, 2009 2:10 pm Předmět: |
|
|
na i- veteránu je za 55tausnů i tak je to moc ale základ dobrej _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: ne březen 29, 2009 2:21 pm Předmět: |
|
|
Motor 1200 vypadá podobně jako 1201 ale je totálně jinej.
Čím mám začít? zásadní: karburace, parohy, příčka motoru, chybí benzínová pumpa, jiná vodní pumpa, jiná hlava, jiné víko hlavy, jiné rozvodové víko.
méně zásadní: jiné olejové čerpadlo, bezpodtlaková regulace předstihu, rozdělovač, jiné hadice chlazení a tím jiný chladič, jiný řemenice motoru a vodního čerpadla, jiný roztáčecí ozubec na kliku, navíc vodící kornoutek na kliku, jinak tvarovaný blok r jinak rozmístěnými nálitky nebo naopak nálitky přebývající, otvor pro tyčku kontroly oleje o 15 cm výš, jinak chycené dynamo, jinak chycený rozdělovač, mazací trubička ke spojce, jiná trubka dhlazení s přírubou na motoru, ...
Takže asi tak a to jsem na pulku věcí zapomněl...
Pokud máš motor z 18 série a máš tam karec a pumpu benzínu tak to určitě není motor z 18 série, monžá jedině blok. Když mi pošleš foto bloku tak ti ned řeknu co ej to za motor, pošli pohled na straně roztdělovače.
jinak řezení na podlůaze je bezva věc no |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sestra 1
Založen: 22.1.2007 Příspěvky: 31 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: ne březen 29, 2009 3:29 pm Předmět: |
|
|
kozzel napsal: | tak 52 to nnei ani smykem. MOtor to nemá z dvanáctistovky, řazení na podlaze.. nic moc popravdě. Takový dost zmršený. Udělat z toho zase zpátky 12 by bylo docela nadlouho. Typuju to na 55 rok. To šlo 1200 nejvíc. Ale 1200 to určo kdysi byla. Ale jen blbej motor na 1200 je dneska nesehnatelná věc... |
Tak 1200 to teda rozhodně je, a ten rok 1952 bych typoval na stopro!!!. stačí se Kozlíku podívat na palubku a jsi doma, typoval bych hodně starou sérii (snad si nemyslíš, že Sestře zdoběně neco uteče)) ). Motor byl taky dvanáctka - vodní pumpa. O tom jak je to zmrskaný je zbytečné se tu rozepisovat, každopádně už je na něm už první příhoz. _________________ ZDRAVÝ LID - MÍR A KLID |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: ne březen 29, 2009 6:27 pm Předmět: |
|
|
A už je údajně i prodanej. Docela by mne zajímalo, za kolik nakonec byl |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: ne březen 29, 2009 6:59 pm Předmět: |
|
|
Já bych jeden kompletní motor na 1200 měl i s karburací,parožím,startérem,filtrem a i z víkem ventilů s nalévacím otvorem uprostřed a vodní pumpou.O víkendu se podívám na číslo a sérii.Určitě nebudu 1200 stavět ani kupovat.Takže kdyby někdo měl 1200 a chyběl mu původní motor ,tak bych ho i prodal.Momentálně stojí v suchý garáži na ponku v řadě mezi ostatními. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: po březen 30, 2009 4:08 am Předmět: |
|
|
a je to fakt 1200? není to tudor? kolik to má šroubů na víku hlavy?
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po březen 30, 2009 11:31 am Předmět: |
|
|
Ahoj. Na i-veteránu je další kousek sice bez obrázků, ale s geni_álním názvem: Prodám Škoda 1201 Sedan combi. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po březen 30, 2009 1:04 pm Předmět: |
|
|
Ale je to možné, pokud to dovezl z Polska; předek ze Sedana, střední díl z STW a zadek z dodávky. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|