Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po listopad 09, 2009 7:03 pm Předmět: |
|
|
Kdyz uz takle nacatej chladic odmormis kyselinou, tak tam bude vic der, nez je zdravo a nezaletujes nic a zaletujes-li, tak to bude dalsi casovana bomba. Dej tam stejsnovej nebo troskovej a NNAH a kdyz se nahodou zucastnis srazu typu retroprag, tak se ti zrovna sprajcne vodblokovani kapoty a tudiz nebudes moct ukazat motor a tudiz pripadni hnidopichove nemuzou rejpat ohledne neoriginality. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: po listopad 09, 2009 8:20 pm Předmět: |
|
|
_________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt listopad 12, 2009 7:28 am Předmět: |
|
|
Alvo, táhlo kapoty je "samozřejmě zašprajclý" ale v otevřený poloze, protože je Sedan už přes 15 let odstavený. Takže opravdu má cladič 1202ky stejnou rozteč a stejné silentbloky? Z katalogu se to nepozná. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt listopad 12, 2009 6:22 pm Předmět: |
|
|
ja myslim, ze nema, budes muset vyrobit do ramu 2 novy diry. Horejsek drzi za hadici. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Drakas
Založen: 5.1.2007 Příspěvky: 28 Bydliště: Řevnice
|
Zaslal: čt květen 12, 2011 3:35 pm Předmět: |
|
|
Lehce mi prosakuje chladič. Jedna prasklinka byla ve žlábku - pod kladkou na roletu. To jsem úspěšně zaletoval. Ale teče to ještě min na 1 místě a nemůžu vůbec najít kde.
Nevíte, kde by provedli tlakovou zkoušku a tenhle typ případně ještě opravili ? Zkušenosti a tak.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Čezeta
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 40 Bydliště: Praha - Chodov
|
Zaslal: čt květen 12, 2011 9:02 pm Předmět: |
|
|
Jestli ti nevadí že je to v Praze tak třeba tady:
Bártl Jan - Opravna autochladičů Sobolákova 20, Praha 4
603145997
nebo
244911995
Alespoň 2 roky z5 to dělal. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá květen 13, 2011 6:34 am Předmět: |
|
|
Tlakovou zkoušku uděláš vodovodem, jen je nutné udělat kvalitní přechod a druhou díru zašpuntovat. A jinak mám 2 chladiče na hajtry , snad dobré. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Drakas
Založen: 5.1.2007 Příspěvky: 28 Bydliště: Řevnice
|
Zaslal: út červen 14, 2011 8:01 pm Předmět: |
|
|
Pan Bártl už to nedělá. Odkázal mě na někoho z Průhonic - už nevím jméno, ale ul. Hyacintová (nebo nějaká jiná od kytek), ale ten byl dost neohotnej. Zouška vodovodem nakonec odhalila větší počet úniků. Dal jsem to pak náhodou do firmy Kvinto u Jilemnice a chladič jak novej, i když to bylo za 2 200,-Kč. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|