Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st únor 27, 2008 9:43 pm Předmět: |
|
|
hmmm
máš nasazenou opačně vrtulku, esi to de, nebo je ustřihlá. he? _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st únor 27, 2008 10:29 pm Předmět: |
|
|
To by to netopilo ne? Krom toho, kdyz sem vyplachoval motor po uziti procistovadla tak, ze sem votevrel dole vypustak z chladice i z bloku motoru a zezhora sem do chladice hadici poustel vodu a jeho behu, tak pri pridani plynu to z bloku motoru zacalo strikat vohodne vic, takze cerpadlo evidentne funguje. Vrtulka se mi usmykla jednou u kombajna, motor se byl schopnej uchladit (vono teda bylo asi tak 10 pod nulou), ale z topeni foukal uplne studenej vzduch. Vobracene vrtulka u Hillmana eee teda u skody 1202 sedana nasadit nejde, pac je tam kuzel. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
QBone - N-E-V-Ě-S-T-A
Založen: 28.5.2007 Příspěvky: 48 Bydliště: Tvarožná Lhota
|
Zaslal: čt únor 28, 2008 1:09 pm Předmět: termostat 1203 |
|
|
noo,tak sem taky teda přispěju... je to možná trochu mimo,ale budiš...koupoval sem na něvěstu (1203) nový termostat a borec mě řekl,že tam můžu mít normální co je na 120 bimetalový (ten můj potřeboval vyměnit bo byl unavený a zůstával pořád trochec pootevřený) tak sem ho tam dal a zdá sem mě že funguje,ale otvírá už na nějakých 60 stupních...tak nevím jestli to tak nechat,nebo co s tím... |
|
Návrat nahoru |
|
|
dvk
Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
|
Zaslal: čt únor 28, 2008 4:39 pm Předmět: |
|
|
60 je myslím málo, 80 je podle mě ideálka ... asi to není fatální, ale čím rychlejc se to prohřeje, tím líp, ne ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
QBone - N-E-V-Ě-S-T-A
Založen: 28.5.2007 Příspěvky: 48 Bydliště: Tvarožná Lhota
|
Zaslal: čt únor 28, 2008 5:13 pm Předmět: |
|
|
no právě,taky bych to tak viděl mezi těma 80-90 °C ale šedesát no nevím kdo s těma termostatama má zkušenosti,známý si jeden kupoval do své 120 a bylo tam "made in france" a měl s ním taky nějaké podobné problémy,tak nevím,jestli nemám taky nějaký takový problém...a jinak sem se chtěl zeptat jestli je to v pohodě mět termostat ze 120 na 1203 jestli má někdo zkušenosti |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt únor 28, 2008 6:17 pm Předmět: |
|
|
Ten 120 termostat by mel votevirat stejne (i kdyz mezi nama, ve 120 by mel votevirat uz pri minus 10), to, ze se ti chladic vohrejva uz pri nizsi teplote a termostat je v poradku, tak je to tim, ze netesni, ja sem podobnej problem resil u Hajtry a pomohlo, kdyz sem ho v tom telese pretesnil motorovym silikonem. Ten francouzkej pokud se nemejlim, tak narozdil vod toho puvodniho ma tenci plech a dodava se k nemu gumovej O-krouzek, kerej vetsinou pri montazi slitne, takze to pak tece vokolo. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt únor 28, 2008 9:15 pm Předmět: |
|
|
Originál éterový termostat na 1203 otvára pri 85°C. Parafínové termostaty pre Š120 otvárajú už pri 82°C, čo je dosť málo pre 1203. Ja používam termostat pre Š135/136/Favorit (tiež parafínový), ktorý otvára pri 88°C a je to lepšie. Neodporúčam však aplikovať vo vozoch s plechovým ventilátorom chladiča (ktorý neodporúčam používať všeobecne ), pretože sa môže v lete prehrievať palivové čerpadlo. Čo sa týka spoľahlivosti, tak všeobecne sú parafínové termostaty menej spoľahlivé - či už tie francúzske, alebo nemecké. Ale tak čo narobíme, keď tie pôvodné už nie sú... Ak sa stane, že sa ten parafínový "zalepí" a neotvorí, pomôže údajne poklep kladivom na jeho skriňu. Túto metódu však nemám osobne overenú |
|
Návrat nahoru |
|
|
Drakas
Založen: 5.1.2007 Příspěvky: 28 Bydliště: Řevnice
|
Zaslal: so březen 01, 2008 11:17 am Předmět: |
|
|
Když odejde starý, tak ten z Favorita + kroužek je asi nejlepší. Mám francouzskej Vernet v Oct. ted 3 roky a bez problémů. Hned se to ohřeje a ani když je nej. pařák, tak při výjezdu třeba na Cukrák nebo horších, se ručička ani "nedotkne" rysky 100st. A to mam teď vrtuli zredukovanou na polovinu (stejne když je zima-normalni, dá se jezdit bez ní) a čerpadlo jsem nikdy chladit nemusel. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so březen 01, 2008 8:43 pm Předmět: |
|
|
No u toho cerpadla je to hlavne otazka membrany a ruznejch vuli, rom toho to taky nechce jezdit s temer prazdnou nadrzi, kdy hladina pri jizde do kopce je pod jeho urvoni. Dneska sem konecne namontoval hlavu, pac mi Ital pucil hermetik a po vohrati motoru se to uz chova tak, ze pri pridani plynu hladina v chladici velmi mirne poklesne. Jo mimochedem esi shanite hermetik, tak by ho cesem meli mit v drogerii Teta v Zlatnicky ulici (to je u Bily Labute). Rek sem jim, at ho vobjednaj, tak by ho snad koncem pristiho tejdne meli mit. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: čt leden 15, 2009 12:30 am Předmět: termostat |
|
|
měl jsem stejné problémy s novým termostatem ve š 110 (dal jsem tam120tkový páč původní harmoniku jsem už neměl) neohřála se nad 60 v létě po výměně problém jsem konzultoval se svým strýcem a ten mi řekl že termostat než namontuju mám hodit do hrnce s vodou na plotnu a vařit až se otevře vyndat a zchladit a znova ohřát a zchladit až pak namontovat , nějak jsem tomu nevěřil ale zkusil a ono to fungovalo , takže než namontuju termostat tak ho vždycky uvařím _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červenec 27, 2009 9:05 pm Předmět: |
|
|
No tak se teda vracim ke starymu tematu, nebot vypada, ze sem konecne vyresil problem z prehrejvanim. Byl v celku prozaickej a nez sem na nej prisel, tak sem nekolikrat podfouk tesneni pod hlavou a jednou vylagroval motor. Ted se to zda byti celkem v poradku. Problem byl v zasade v tom, ze celej chladici system byl desne zahnojenej a je to zpusobeny udrzbou. Uz sem to tu mozna nekdy psal, ale nejvetsi zverstvo co muzete autu udelat pri sezonnim jezdeni je do nej nalejt vodu a v zime ji vypustit, vznika tak dokonaly prostredi pro korozi, nasledkem cehoz se kurvi celej chladici system. Ten sem cistil nekolikrate rozpoustedlem, kery se prida do chladici kapaliny a sracky rozpousti za behu motoru. Tyto procedury samozrejme vosralo tesneni vodni pumpy. Kdyz pak byl motor vylagrovanej a klikocka s ojnici byla v Nesuchyni, nalil sem do bloku motoru oplachovej odrezovat a pote jej vystrikal wapkou a to bylo neuveritelny co z toho vsechno vyplavalo. To samy sem udelal s hlavou. Chladic sem nekolikrate proplachoval varicim octem. Taky pomohlo si dat praci s narovnanim vostin a vystrikani wapkou prostoru mezi nima. Tyto postupy sem nekolikrat opakoval, nebot se mi uvolneny kousky rzi, ktery kolovaly a bohuzel neustale kolujou chladicim systememe usazujou v chladici, kerej logicky ucpavaj. Co bych napsal zaverem - kdo chce usetrit za fridex, bude mit o zabavu postarano. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po červenec 27, 2009 10:55 pm Předmět: |
|
|
Měl jsem něco podobnýho s kombi a teď to samý s kupé. Tu je ovšem pikantní to, že má motor vzadu a chladič vpředu _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|