Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
drsnak12
Založen: 13.12.2009 Příspěvky: 10
|
Zaslal: st prosinec 08, 2010 4:52 pm Předmět: motor - těsnění pod hlavou |
|
|
Čau draci jak se pozná že mám špatné (prasklé) těsnění pod hlavou? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st prosinec 08, 2010 5:03 pm Předmět: |
|
|
No prvně si sundej vičko na deklu ventilů a koukni se, zda je místo oleje na vahadlech atd. emulze (takový nažloutlý mlíko). Pak taky z výfuku může jít pára (úplně bílej kouř) a po otevření chladiče a protůrování motoru můžou jít do něj bubliny. No a voda ubývá. _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 08, 2010 6:04 pm Předmět: |
|
|
Co ti psal Rancher je kravina a poznas podle toho prd. Pokud je to tesneni podfoukly u valce a fouka to do vody, tak to poznas nejlepe tak, ze ze pri ohratym motoru otevres viko u chladice a opatrne dolejvas vodu az po hrdlo, tak, aby nebyla zadna mezera mezi horni casti chladice a hrdlem. Pri mirne zvysenejch votackach ti to nesmi stoupat a chrlit vodu ven, ba naopak hladina musi mirne klesnout. Pokud ti de voda do voleje nepoznas podle emulze, protoze ta je tedka v zimnich mesicich pri vlhku normalni. Poznas to podle toho, ze pokud mas v chladici fridex a vochutnas tu emulzi, tak je sladka. Pokud sladka neni, je to emuzle ze vzdusny vlhkosti. Taky muze bejt poskozeny tesneni poblize mazaciho otvoru pro ventilovy vahadla, to ti pak jde volej do vody a tvori se emulze na vicku chladice. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: st prosinec 08, 2010 7:11 pm Předmět: |
|
|
Pokud ti de voda do oleje nemusíš zrovna olizovat ventildekl-to je jen pro opravdové labužníky-stačí sledovat měrku od oleje páč olej smísený s friďoulem vytváří šedou emulzi,od tmavě šedé k více světlejší podle toho kolik tam nemrzky vletí.Pokud ti to tlakuje do vody dá se to poznat i podle toho že ti kolísá teplota občas to i vaří a kolísá výkon topení z důvodu tzv. parního pytle. _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st prosinec 08, 2010 7:40 pm Předmět: |
|
|
Takže jinými slovy totéž
Jde-li do oleje, je emulze a jde li voda do válce bublá to v chladiči.
Na to dolejvání vody do chladiče až po vrch si pořiď tzv.nevyčerpatelný zdroj...furt Ti totiž bude mizet přepadem _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 08, 2010 10:34 pm Předmět: |
|
|
Ranchere, horni cast chladice se obvykle naleza pod ustim trubky prepadu - ale to sem zatim v literature nevidel, ze by psali, takze Te omlouva, ze to nevis. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt prosinec 09, 2010 4:48 am Předmět: |
|
|
Alvomile, já psal něco jiného
Rancher napsal: | Na to dolejvání vody do chladiče až po vrch si pořiď tzv.nevyčerpatelný zdroj...furt Ti totiž bude mizet přepadem |
Určitě ale nezvu zoufalce na kulinářské zážitky ze stěrů z motoru. _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt prosinec 09, 2010 7:07 am Předmět: |
|
|
Kdyby sis to precet poradne, tak sem psal po hrdlo ne po vrch. Krom toho, ty si nekdy videl, ze by sly bublinky z vody? Jak to asi tak vypada, kdyz se pri provozu motoru se tam ta voda dost mele a hladina je dost zcerena. Uvedom si, ze ty bublinky o kterejch pises opoustej hladinu v oblasti hadice vedouci od termostatu k chladici. Daleko driv, nez totiz uvidis naky bublinky se udela vzduchovej pytel pod termostatem nasledkem cehoz vylita voda z chladice, ale to uz je budto prohnuta hlava nebo to tesneni tak nasracky, ze podfukujou vsechny 4 valce. A pokud nechce vochutnavat emulzi, tak popis jak ty poznavas emulzi ve vzdusny vlhkosti od emulze vzniklou netesnosti chladiciho systemu, rad se poucim, zvlaste pokud Tvoje informace bude pochazet zvlastni zkusenosti nikoliv jen teorie vznikle na zaklade kombinace z pochybnych zdroju infiormaci. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt prosinec 09, 2010 10:21 am Předmět: |
|
|
Alvoslave, o čem to zas žvaníš jako o červené pančošce!
Já jsem psal, že po vrch a nemělo to naprosto nic společného s Tvou definicí spodního okraje hrdla chladiče jako průniku válcové plochy a Pluckerova konoidu v souřadné soustavě s počátkem ve výpustném ventilu .
Prostě jen tak, aby řeč nestála. Takže klídek
A věz, že vše co jsem v tomto vlákně napsal je z mých zkušeností.
Prasklé těsnění pod hlavou jsem zažil tak 5x. _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt prosinec 09, 2010 10:31 am Předmět: |
|
|
Asi vám oběma dám RCG. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: čt prosinec 09, 2010 1:13 pm Předmět: |
|
|
Hmmmmm.... zacinam opet citit pronikave kouzlo vanocni atmosfery _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: so prosinec 11, 2010 10:59 pm Předmět: |
|
|
Já se teda tentokrát musim Ranchera zastat! POkud to fouká do vody, vždy jdou bubliny z chladiče a emulzi na vahadlech ze vdušné vlhkosti sem vživot neviděl, když olej má provozní teplotu cca 80°c... ano na víčku, to je něco jiného. Ale základní poznatky tak jak je popsal Rancher jsou jednoznačné a správné. Souhlas . |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so prosinec 11, 2010 11:28 pm Předmět: |
|
|
Ja tam mam emulzi furt, teda krome letnich mesicu. Mozna to bude tim, ze jezdim na plyn. Podpaleny tesneni sem v mel 4x a nikdy bubliny videt nebyly. Jednou dokonce abych dojel, sem musel vyndat termostat, jinak litala voda z chladice a ani v tomto pripade to nebublalo. Ale pokud sem ho mel jenom nacaty poznal sem to pouze podle toho, ze to vytlacovalo vodu pri doplneni chladice po hrdlo, jinak ne. Vzduch prece unika nahoru a to je hadici nad termostatem, takze pokud ji nemate pruhlednou, tak bubliny nemuzou bejt videt. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: so prosinec 11, 2010 11:44 pm Předmět: |
|
|
NO me to prdlo a proste bubliny šly z chladiče... zvedala se hladina a při přidání plynu šly bubliny a ty vyhazovaly vodu ven z chladiče. A emulzi teda fakt nemam a neměla by bejt, ale jak řikáš, možná že je to tím plynem... |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so prosinec 11, 2010 11:54 pm Předmět: |
|
|
Jo tim plynem to asi je, pac, kdyz sem jezdil se stejsnem nebo oktavkama na benzin, tak tam nebyla. Kamarad, co ma Zigula na plyn, tak ji tam ma taky. Emulze se dokonce usazuje nejen na vicku, ale i na horni casti ventilovyho vika a zasira vodvetravaci hadici do vzduchovyho filtru, kterou obcas musim vycistit, aby vubec vodvetravala. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|