Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bruca
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 17 Bydliště: Louny
|
Zaslal: so listopad 17, 2007 10:25 pm Předmět: [1203] Přestavba 1203 na plyn |
|
|
Mám dotaz, scháním informace o přestavbě trosky na plyn. Při dnešních cenán benzínu o tom dost uvažuju. Máte nějaké skušenosti a jde dát nádrž pod auto? Dík za info. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne listopad 18, 2007 10:01 am Předmět: |
|
|
ja se obavam, ze ti to nepovolej. Nez se ale do neceho takovyho pustis, tak si nejdriv srovnej klady a zapory. ponejprv si musis srovnat porizovaci cenu s tim co tim jezdenim usetris. dale to ma na ten plyn mensi vykon a hur to startuje (me to nastartovalo zatim vzdycky, ale sou lidi kery musej prepinat na benzi uz pri min jak 10 nad nulou). Taky musis myslet na ventilovy sedla a pokud nemas katalyzatorovou verzi, kera je ma tvrzeny, tak je musis sem tam tim benzinem primazavat. Pred technickou se s tim musi na revizi, kera neco stoji a po 10 letech se meni bomba, kera stoji 4000. Dale s tim nesmis do podzemnich garazi. Krom toho de plyn pekne rychle nahoru. Na osobne bych do toho nesel, i kdyz jezdim hodne. To, ze na plyn jezdim je jenom to, ze sem to s tim koupil. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bruca
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 17 Bydliště: Louny
|
Zaslal: ne listopad 18, 2007 9:06 pm Předmět: |
|
|
Tak nevím,najedu ročně 20-25 tis. kilometrů přestavba stojí nějakých 12000 Kč. co jsem koukal na cenu plynu tak se zvedá, ale stále je to zhruba polovina benzínu. Na povolení se optám. Jinak dík za info, budu ještě zvažovat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
9Tr
Založen: 21.12.2006 Příspěvky: 76 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: ne listopad 18, 2007 9:33 pm Předmět: |
|
|
No, tak já zas znám takové lidi, co startují n plyn klidně i v -10. Uznávám, jsou to zánovní a moderní voty-Š 100.
(autor vyjadřuje svůj názor, není to myšleno sarkasticky, ironicky, ani s humorem, naprosto vážně)
No, pokud LDN potřebuje, tak asi jedině jednu 1203 v černé úpravě a to si myslím, že je pro ni zbytečný luxus, kdyžtak nahodí chlaďák a zvednou telefén, aby se při nějaké cestě zastavili havrani pro jednoho sportovce. _________________ To máš z toho, s kým se to taháš, s ňákým anarchistickým bohémem, rudým bolševickým nokem!
Сегодня, завтра, Шкода.Tatra-lid, Škoda-lidi |
|
Návrat nahoru |
|
|
HonzaV
Založen: 11.1.2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Vrchlabí
|
Zaslal: po listopad 19, 2007 12:05 pm Předmět: LPG |
|
|
Kan se dostala zdejší diskuze, že ... .
Já zase na LPG nedám dopustit a při ceně zástavby do trosky a proběhu 20tis. km/rok vůbec neuvažoval. Vždyť se to skoro za půl roku vrátí.
Jiná úvaha byla, když jsem musel investovat 35000,-CZK. Sedla ventilů se určitě dají dát tvrzená, pokud je již dané auto nemá - vždyť byly katové verze. Se startováním to může být problém holt žigul startoval i při -20°C na LPG, zase se to ale dá hned po nastartování mechanicky přepnout, mně to přepíná automat až po dosažení určité teploty motoru.
Inspekce stojí minimum, další opravy prakticky žádné. Přestavba je podle mě "hronadná" tedy za 50CZK zápis do TP. Nádrž by asi šla umístit kulatá místo rezervy pod kufr, mám to tak u Berlinga. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bruca
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 17 Bydliště: Louny
|
Zaslal: út listopad 20, 2007 9:02 pm Předmět: |
|
|
Tak dík za názory, do plynu jdu a nádrž chci pod auto. jinak je to starý auto z 80 roku,ale má najeto teprve 40000 Km,tak snad ještě dva roky pojezdí .Kastle je uš poopravená tak se uvidí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: čt listopad 22, 2007 6:38 pm Předmět: |
|
|
mam doma mix na tento tip karbecu od LOVATA tak kbybis chtěl tak se vozvi za nápivný by byl tvuj, jinak udělej všechny ventily na 0,25 a elektrody na svíčkáCH sklep na 0,5mm líp to startuje a svíčky vydržej 20000 KM já jezdim na plýn od 1990jako bombař a na papírech od 1994. S 1202 90-96 cca 75000KM ALE BOHUŽEL DVAKRÁT JSEM MĚNIL HLAVU JEDNOU 2 VENTILY UHOŘELI ŽE SE to UŽ NEDALO NATOČIT a podruhý se vpálil jeden ventil do sedla postupně tak hluboko že už nešla na vymezovacim šroubu udělat žádná vůle. Hlava na bez olovoj je bohužel nejlepčí tak hodně štěstí _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
bruca
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 17 Bydliště: Louny
|
Zaslal: čt listopad 22, 2007 10:00 pm Předmět: |
|
|
Dobrá, dík za rady a písni mi na email nějaký kontakt a dáme sraz, skouknu díl a nějak se dohodneme. Já dělám v Praze tak není problém se někde sejít. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: pá listopad 23, 2007 8:34 am Předmět: |
|
|
No ono je totiž otázka, esi ti plyn do tle starýho střepu dovolej. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
HonzaV
Založen: 11.1.2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Vrchlabí
|
Zaslal: pá listopad 23, 2007 10:35 am Předmět: |
|
|
Tady nejde o to dovolej nedovolej podle stáří auta. Pokud je stále platná hromadná přestavba na daný typ auta, není to problém. To řekna každá solidní firma, co se přestavbami živí. Se starším směšovačem a ofic. zástavbou problém asi bude. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dave
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 166 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: pá listopad 23, 2007 2:51 pm Předmět: |
|
|
Já jsem si nechal 1203 předělat na plyn na Harfě a je to bráno jako hromadná přestavba a navíc je to u nich možný vzít na splátky. Jinak jestli nejezdíš na natural,tak je dobrý si nechat dát tvrdý sedla. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: ne listopad 25, 2007 1:13 pm Předmět: |
|
|
nycpisk@seznam.cz moch bych ti dohodit i někoho kdo to přestaví ofiko. _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po červen 08, 2009 6:07 pm Předmět: |
|
|
Sice je to tady v LPG, ale přiseru se sem s dotazem ohledně tankování, TAZ 1500 - jak se dá poznat, že může jezdit na natural? Tím pádem bez příměsi nahrazující olovo.
Co znamená, když dnes někde mají benzín Speciál? To je už s příměsema? Díky za odpovědi. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po červen 08, 2009 7:24 pm Předmět: |
|
|
no někde jsem to tu četl
100% to poznáš po demontáži hlavy páč sám určitě nevíš jakou tam kdo před tebou dal
natural můžeš používat v každém případě
pkud je to ta nová , nebo repasovaná (zalisovaná tvrzená sedla) tak bez aditiv , pokud je stará nebo nevíš tak aditiva , těmi nis nezkazíš
jinak se zaklepávají sedla
jináč já jezdím bez aditiv , jezdil jsem bez i ešku když zrušili super a bez problémů najezdila spoustu km a hlavu jsem pak použil na 120 _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červen 08, 2009 8:12 pm Předmět: |
|
|
Do Iny lejem Natural 95 bez aditiv. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|