Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po říjen 29, 2007 9:42 pm Předmět: [1203] tesnici sracka do chladice |
|
|
opet se mi vobjevil problem s protejkanim vody do voleje a to se tentokrat obavam, ze to bude po vlozkama, protoze tesneni pod hlavou je tak dokonale zasilikonovany, ze tudy to bejt nemuze, neni to teda tak razantni jako to bylo pred tim, ale zmizel mi z chladice litr vody za 500km a na volejovym vicku zacala pribejvat emulze. nechce se mi to tedka v zime rozebirat a potrebuju jezdit a tudiz se ptam, ma nekdo naky zkusenosti s prisadou kera se leje vo chladice, aby ucpala drobny netesnosti? pak by me zajimalo, jak se to menuje a kde se to da sehnat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JirKa
Založen: 20.1.2007 Příspěvky: 45 Bydliště: MB
|
Zaslal: po říjen 29, 2007 11:59 pm Předmět: |
|
|
já kdesi četl že pomáhá hořčičné semínko... ale to nebude to, po čem se asi pídíš...
jinak takovým "instantním lepidlem" známej spravil tekoucí topení na litru.. ale že by to fungovalo na motor bych se nesázel _________________ budoucnost patří aluminiu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út říjen 30, 2007 12:15 am Předmět: |
|
|
U nás to maj v mototechně, stojí to asi stovku. Ale bacha, pak se ti muže snadno stát, že auto přestane topit/chladit. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ondra
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 68 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út říjen 30, 2007 7:01 am Předmět: |
|
|
Zkušenost je asi taková, že ten "prášek" na utěsňování chladičů musí šíleně zasírat motor, protože kolega s tím úspěšně zastavil i únik vody z prasklýho bloku u ešky - ne mojí... Normálně to nasypal vepředu do chladiče a těch 65 litrů vody, co je v chladícím okruhu, dopravilo přípravek až doprostřed autobusu, kde to utěsnilo trhlinu dlouhou asi 20 cenťáků. Takže to evidentně funguje |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út říjen 30, 2007 6:26 pm Předmět: |
|
|
Tak ja neviem, ale na viečku od oleja sa v chladných vlhkých dňoch robí emulzia úplne bežne, nie? To treba skôr hľadať emulziu na mierke oleja. Ak by do oleja za 500km pribudol liter vody, tak sa to musí prejaviť jak na sfarbení oleja, (resp. emulzie), tak na množstve jeho náplne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út říjen 30, 2007 8:44 pm Předmět: |
|
|
Já osobně teda nevím, ale já to zkoušel párkrát - a od různejch výrobců a nikdy jsem neměl úspěch. Musí to bejt opravdu jen malá netěsnost - například té dvaceticentimetrové trhlině teda moc nevěřím (i když jesli to bylo v bloku, tak je to něco jinýho, než v chladiči, ale i tak). Jakmile je tam někde díra, kterou to chčije i za studena, tak nic nepomůže.
Já si myslím, že to není až tak jednoduché - z mejch zkušeností, pokud jde voda do oleje a auto jezdí, tak se voda z oleje zase odpařuje a na množství se to moc neprojeví. S emulzí (nebo spíš šlemem) na zátce má Posim úplnou pravdu - to nemusí nic znamenat a je to normální a opravdu by to bylo vidět spíš na měrce, nebo odpustit z vany.
Ztrácení vody taky kolikrát může být způsobené jenom zteřelým těsněním ve víčku chladiče. Pokud jde voda do válců, tak to obvykle blbě topí a uvidíte to na svíčkách. Obvykle je to fouklý těsnění pod hlavou.
Naposledy upravil LeDocteur dne st říjen 31, 2007 1:51 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út říjen 30, 2007 10:36 pm Předmět: |
|
|
Tak sem to tam nasypal a uvidim, jak to bude vypadat. To, ze je v zimnich mesicich vicko bily vim, ale nesmi na nem bejt 1cm tlusta vrstva a krom toho kdyz to vochutnam, tak je to sladky, takze puvod vody ve voleji je jasnej. Tesneni na vicku chladice je v poradku. jezdim tedka bez vicka na volej, aby se voda z voleje rychle vodparila, nastesti je to hrdlo pomerne vysoky, tak z toho necaka volej a ma to tedka krasnej dunivej zavodni zvuk. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st říjen 31, 2007 7:53 am Předmět: |
|
|
Jo, ten olej by za chvíli začal šednout. Jinak tim sajrajtem jsem ucpal díru v chladiči po šroubech od vrtule. Nicméně taky to ucpalo chladič i topení. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st říjen 31, 2007 9:22 pm Předmět: |
|
|
Zatim to teda chladi a topi, voda neubejva, ale nechci to zakriknout. Co se tejce barvy voleje, tak me zhnednul. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Colorman
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 6
|
Zaslal: so listopad 03, 2007 9:20 pm Předmět: Hohoo... silikon a tesneni neni vse. |
|
|
Hosi, mel jsem stejny problem, porad voda v oleji, 2x vymena tesneni, (prvni jsem dal zanovni, druhe fungl nove) zatlemil pokazde jsem to velmi dukladne. Kdyz jsem to delal potreti behem dvou dnu (moje nervova soustava byla uz velmi oslabena) konecne jsem na to kapnul. Byl vyzranej blok v okoli vodnich kanalku a sroubama ktery drzej palici. Schvalne zkus nenandavat viko, a nastartuj to. Po chvilce bylo videt jak v okoli matky zacina vzlinat voda.... a krasne se pod vahadlama misi v rozkosnych barevnych kreacich s olejem. Blok byl uspesne pohrben a bylo po problemu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bruca
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 17 Bydliště: Louny
|
Zaslal: so listopad 03, 2007 10:07 pm Předmět: |
|
|
Tak jestli ti hnědne olej tak ti jde voda do oleje.Výměna těsnění je jedna věc,ale co takhle srovnat hlavu,taky se stává že se vložky takzvaně utopí,měřil jsi přesah vložek?tmel na těsnění nepatří a může tam dělat rotiku! A když jsi sundal hlavu , nebyl nějaký z pístů světlejší jako umytý? Jinak ty prášky na utěsnění fungují většinou jen dočasně tak snad budeš mít štěstí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dušan Čížkovský
Založen: 31.8.2012 Příspěvky: 1
|
Zaslal: ne září 02, 2012 8:39 pm Předmět: |
|
|
měl jsem také problém s vodou v oleji dvakrát jsem přetěsnil těsnění pod hlavou a už jsem ho zdá se asi vyřešila , ale mám tam problém v motoru jsem vypustil olej a ale motoru zůstaly zbytky oleje a teď se mi dělá na krytu ventilu bílá emulze ale úplně bílá jako našlehaná smetan tak se chci optat jestli je to ta zbytková voda ze starého oleje a olej šedne už je šedej jestli se ta voda vypaří nebo ne ???? |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: ne září 02, 2012 8:41 pm Předmět: |
|
|
Pokud je olej šedej tak do něho jde voda - a nebude to žádná zbytková, nýbrž klasická chladičová. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne září 02, 2012 9:29 pm Předmět: |
|
|
Dušan Čížkovský napsal: | měl jsem také problém s vodou v oleji dvakrát jsem přetěsnil těsnění pod hlavou a už jsem ho zdá se asi vyřešila , ale mám tam problém v motoru jsem vypustil olej a ale motoru zůstaly zbytky oleje a teď se mi dělá na krytu ventilu bílá emulze ale úplně bílá jako našlehaná smetan tak se chci optat jestli je to ta zbytková voda ze starého oleje a olej šedne už je šedej jestli se ta voda vypaří nebo ne ???? |
Prasklá hlava, případně blok. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po září 03, 2012 4:22 am Předmět: |
|
|
... ono stačí jen prasklý, nebo málo sevřený těsnění pod hlavou, tj. třeba hlava (jen) prohlá, nebo, jestli to prodělalo nějakou GO, málo přesazený vložky.
Nemusí být nejhůře, ale stejně je to opruz. _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|