Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt srpen 04, 2016 9:16 pm Předmět: Chcípáníčko |
|
|
Problem v mojí trósce bydlibusowe...
Když nechám bábu vrkat na volnoběh, tak se motůrek bude bohabojně třepat třebas půl dne ANNAH. Ale když s ní jedu a naráz pustím plyn (tedy typicky při příjezdu na křižovatku), tak povětšinou chcípne. Nastartuje celkem ochotně a zas jede. Za jízdy se chová celkem normálně, nejeví známky nějaké prskawosti atd. prostě jenom když z otáček dám nohu z plynu, tak zdechne.
Kterej pičinec z těch stodvaceti pičinců v sedru by mohl bejt na vině ?
Zvedání volnoběhu mi přijde jako řešení následku a ne příčiny - jak říkám, normálně volnobeh drží bez problému. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt srpen 04, 2016 10:42 pm Předmět: |
|
|
fstušník |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá srpen 05, 2016 7:43 am Předmět: |
|
|
Přesně to jsem řešil předloni. Pokud jsem před vyřazením kvaltu pustil pedál plynu, tak to nechcíplo. Ale při vyřazení pod plynem to chcíplo. Sehnal jsem jinej karbec a zjistil, že na tom mým chyběla jedna zátka na II stupni a byla zvohlá příruba karbecu od silného dotažení na parohy. Volnoběh ale mám vyšší schválně, aby altík "nakrmil" Peltiérův článek v chladnici. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
T505
Založen: 7.1.2011 Příspěvky: 151 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po březen 20, 2017 9:54 pm Předmět: |
|
|
Ne každý chcípáníčko musí mít na vině karbec, jenže říkám si mám elektrickou pumpu tím to nebude dává dost a tlak 0,2 taky dobrý. Tak sem začal čistit, štelovat a nakonec i vyměnovat karbce, seřizovat ventile, štelovat předstih, furt stejný nahodilé chcípání za jízdy v rozmezí 1 až 20Km V zoufalství se zanořím pod auto a vyměmím ten filtr před pumpou, beze změny, nakonec se ukázalo že je ucpanej nějakým senem ten dutej šroub co vede ta trubka z nádrže. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: čt březen 23, 2017 8:45 pm Předmět: |
|
|
Výdutě, přídutě a teď ještě dutý šrouby Kam ten svět spěje _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: pá březen 24, 2017 10:20 am Předmět: |
|
|
Od prvního února totiž vstoupila v platnost evropská direktiva ECE-R 2016, kapitola 3.7. - odteď už musí bejt všechny nově vyrobený šrouby dutý.
Z důvody úspory materiálu. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
T505
Založen: 7.1.2011 Příspěvky: 151 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá březen 24, 2017 4:52 pm Předmět: |
|
|
Tvoje bába je dutá... dobře mi tak nemám kupovat trosky vod zemědělců |
|
Návrat nahoru |
|
|
|