Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st únor 17, 2016 12:33 pm Předmět: |
|
|
Predseda napsal: | Hoši, tady začnou lítat bany. Dráždíte starostu bosou startérou. |
...nemělo by se říkat česky můj návrh na novotvar bych sem napsal: | Hoši, tady začnou lítat JEbany. |
___________
BTW: Díky moudrým radám zde obsaženým, jsem jedním takovým starým klíčem č. 16*, co byl naprosto titěren a ve Francii vyroben, startér vyndal a zandal, kloubů si neodřiv a dokonce ani paže nezlomiv.
*) on je psanej v nějakých coulech, či co, ale sedl na tu 16ku. _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st únor 17, 2016 1:02 pm Předmět: |
|
|
A máš výfuk dvou, nebo jednolauf? _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st únor 17, 2016 1:52 pm Předmět: |
|
|
Vzadu jedno a od motoru ke tlumiči dvou.
Je fakt, že jsem se vyvztekal daleko víc s montáží novýho výfuku, právě tou první částí, jak následně s tou demontáží a montáží ... "vy víte čeho" _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: st únor 17, 2016 8:17 pm Předmět: |
|
|
Dobrý je měnit spojkovou pumpu u novýho provedení v kabině , když mušíš doštelovat délku čudlu od pedálu do pumpy, aby se ti otvíralo odvětrání pumpy do nádobky, jinak to funguje jak hever a máš dvě slápnutí a pak je spojka trvale rozpojena, práce pro Davida Kaprfílda, pokud se ti nechce vyndat celej volant i s tyčí a celej bazmek co drží oba peďály v četně odpojení trubek od brzd, dvě ruce tam nedáš a jednou to nejde, pomalu sem řval jako lakatoš. inovace bez legrace pro pamětníky připomínám startér na AVII tam třetí šroub z vrchu aby se k němu dostali klíčem tak tam dávali místo 17ctky 16ctku ikdyž všude byly 17ctky většínou to bylo zadělaný kde čim 16ctku měli akurát v VÚMV a povolit to šlo jenom tak že ten klíč zespoda jeden držel a druhej zezhora na něj tlačil, a altík mu avie pod kompresorem taky žůžo a u novejch šrotů motor ven při výměně serva jak se řiká pokrok nezastavíš. _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt únor 18, 2016 4:30 pm Předmět: |
|
|
A co teprve takovej motor od steracu, kdyz se uklepou ty srouby za ktery to drzi. Lze ho pridelat i bez rozebirani palubovky, ale musej se pouzit bud inbusy nebo srouby se sestihrannou hlavou aby na nich drzel vorech a dalo se to utahnout racnickou, pac vobe ruce tam nedostanete nikdo. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt únor 18, 2016 7:51 pm Předmět: |
|
|
Kadlátko napsal: | Dobrý je měnit spojkovou pumpu u novýho provedení v kabině , když mušíš doštelovat délku čudlu od pedálu do pumpy, aby se ti otvíralo odvětrání pumpy do nádobky |
ten "čudel" som šteloval bez demontáže "pumpy" na Mykeshovej sanite na zraze 1203, lebo pedál spojky mal vôľu tak 1/3 chodu (oni to v jednej podkrnožskej firme tak nastavujú - i ja som to tak mal). Trvalo mi to necelých 10 minút a to nemám nejaké malé pracky. Najlepší je na to klasický otvorený kľúč.
BTW: neviete čo s tým Mykeshom je? Písal som mu minulý týždeň SZ a nič. Ste s ním niekto v kontakte?? Celkom rád som čítaval jeho príspevky... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt únor 18, 2016 10:11 pm Předmět: |
|
|
Mykesh měl tragédii v rodině, ale už to bude několik let. Od té doby se v podstatě neukázal. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt únor 18, 2016 11:11 pm Předmět: |
|
|
Mykesh je v poho. Zluto uz nema, jen ulozenej hasicak. Vidam se s nim na fcb _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: ne únor 21, 2016 8:48 pm Předmět: |
|
|
To co ty uvádíš jde pouze za předpokladu, že vzadu na objímce tyčky nemáš zemedělskou vůli a nestane se, že prostor kterej máš pro povolení pouze vymezí tuto vůli a povolíš akurát prd. Mušíš sundat pumpu, pak vyjmout závlačku u čepu co drží tyčku na páce od pedálu, vyndat čep a pak někde ve svěráku povolit na vyndané tyčce kontramatku a pak si hrát a dát to zpátky i s vymezením a to vše jednou rukou. _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne únor 21, 2016 10:57 pm Předmět: |
|
|
sice jako adept (neměl bych už mít odpuštění trestu ????????????) bych měl asi raději mlčet , ale neplácáte oviny do soukromýho vlákna ? není to taky na RCG ? neměli by jste si to přestěhovat do off-topicu ? _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po únor 22, 2016 6:55 am Předmět: |
|
|
To jsou silný slova, pokud se ti nelíbí RCG, tak s tebe udělají moderátora a budeš to tu hlídat. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
k0r0ze
Založen: 14.2.2016 Příspěvky: 3 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so duben 16, 2016 1:02 pm Předmět: |
|
|
To se teda nad těmahle zprávama pozastavuju. Jsem si tenhle báječný vůz kupoval, domnívaje se a věře v jeho technickou příbuznost s ostatními vozy „klasické koncepce“ - na oktávce 1968, na feldě i tudoru je startér, abych tak řekl, maně přístupnej s prstem vímekde. Bílou parybu jsem předal jednomu hochovi, ať mi to protáhne STK, a odjel jsem se pracovně kochat k Atlantiku. Minulej tejden po návratu mu volám, a po tom proudu nadávek, co se linul ze sluchátka, jsem se od té doby neodvážil. Má to prej na všechny strany povážlivě větší rozměry než v TP (ale to se prej teda nakonec nějak vsákne), nicméně když to měl povařený a připravený, tak začala záhadně stávkovat palivová pumpa - půldne běží jak hoidny, ale druhej den již spiklenecký technický komisař čeká na příjezd žihadla marně. Prej nejspíš vomletá vačka, co to pohání, a tak teď shání elektrickou čerpadláž.
Že bych se teda pokorně vrátil ke kořenům a ten FV panel si nainstaloval na střechu oktávky, na svou báječnou „dobovou“ zahrádku??
A kromě toho ani nevim, co je RCG, jako že se hurvajz jmenuju. _________________ My o voze a ona koroze… |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so duben 16, 2016 7:16 pm Předmět: |
|
|
Troska je .... no, prostě troska je vozidlo, které naprosto odpovídá svě pověsti.
RCG je "reťazou cez guľe" |
|
Návrat nahoru |
|
|
|