Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: st květen 07, 2014 7:27 pm Předmět: |
|
|
Pokiaľ máš ten mikrobus pôvodný z roku 94, tak tam tie pozdĺžničky musia byť. Ak by tam už neboli (že by ich bol ktosi odstránil či čo), tak Ti to môžem skúsiť niekedy cez víkend odmerať, aká je medzi nimi vzdialenosť. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: čt květen 08, 2014 3:24 am Předmět: |
|
|
WD 40 je na pytel do týdne se vše díky obrovský vzlínavosti odpaří a je jedno jestli je teplo nebo zima, je to fujtajbl na řešení již vzniklýho průseru, kapilární olej konkor na konzervaci zbraní a pod. je lepší. _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: čt květen 08, 2014 2:19 pm Předmět: |
|
|
tak už vím jak to vypadá , on byl hroznej problém se pod mikrobus (původně 2-místná dodávka) podívat , obzvlášť když víc než měsíc stojí na rampě , ale taky mě to ani nenapdlo že by to mohl mít , až minule když jsem to psal _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt květen 08, 2014 5:22 pm Předmět: |
|
|
Tak to je super - aspoň budeš mať vzor pre výrobu hneď pri ruke
A máš tam ešte aj tie páčky na torzkách, od ktorých sa prenáša zaťaženie nápravy na obmedzovacie ventily? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: čt květen 08, 2014 8:17 pm Předmět: |
|
|
nee ,
ty bohužel nemám , ale aspoň jednu bych potřeboval jko vzor ,
jsem myslel že tam jsou jen podélníky , ale zjistil jsem že na nich jsou "praporky" na který teprv přijdou zátěžáky ,
ačkoli to byla dodávka , tak zátěžáky namontovaný neměla , ty praporky byli omotaný kobercovou páskou aby zůstali čistý při nástřiku spodku _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt květen 08, 2014 11:40 pm Předmět: |
|
|
Dodávky mali tiež záťažovú reguláciu. Teda všetky modifikácie ju mali. Musel to neskôr niekto vyhodiť.
Páčky boli k torzkám pripevnené skrutkou o jej zadné čelo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: pá květen 09, 2014 8:45 am Předmět: |
|
|
no , ale jestli to byla jen karoserie jako ND tak to tam být nemuselo a opravdu to v týhle kastli nebylo ......těžko říct co všechno se dělo a dělalo , a jak jsem psal jinde , v týhle kastli byl starší typ ovládání plynu - nebylo to doděláno je to v původní barvě karoserie , tohle ovládání měl i majáčekrv91 , jestli byl po revoluci problém s dodavatelem , tak to tím vyřešili , _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt květen 15, 2014 11:18 pm Předmět: |
|
|
Určite to tak nemohlo vyjsť z fabriky ako celé auto. To by bolo v rozpore s homologizáciami a to by si nezobral nikto na triko.
Zaujímavá je aj tá maskovacia páska, pretože tá sa v lakovni nepoužívala - mali na všetko k tomu určené krytky alebo bužírky.
Skôr to bude tak (aj s súvislosti s tým ovládaním plynu), že karoséria bola olakovaná v základe - na ND a finálny lak sa robil už inde. Tam mohli použiť staré ovládanie plynu, lebo ho tam proste mali zo starých áut.
Boli dielce, ktoré sa montovali paralelne (napr. 5° prevodovka s deleným predným plášťom, ktorú si niektoré organizácie priamo vyžadovali aj po nábehu integrovaného plášťa), alebo niektoré série boli novým dielcom vybavené ešte pred oficiálnym nábehom. Ale to bolo z dôvodu testovania (overovacie série). Tak sa overili napr. i bočné odsuvné dvere ešte v rokoch 93-94 a neboli na ne žiadne reklamácie. Po nábehu sériovej výroby sa laminátové lišty rozpadávali jedna za druhou. Bol to diel od dodávateľa tuším z Topolčian, ktorý si tým zrejme zabezpečil odbyt na pekných pár rokov...
Podobne sa skôr montovali i nové, delené výfuky, anatomické sedadlá (tie ale za príplatok), či svetlomety s hydraulickou korekciou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|