Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Heykalov
Založen: 27.3.2013 Příspěvky: 11
|
Zaslal: ne leden 26, 2014 11:37 am Předmět: Zátěžové regulátory brzd na valníku TAZ 1500 |
|
|
Jak mám tenhle bazmek donutit fungovat? Předek brzdí jak má ale vzadu ani prd. Když jsem je vyndal tak se písky nechcou hýbat. existuje nějaké řešení které by bylo na technické nějak rozumně sjízdné? Nový se mi kupovat nechce a když to propojím natvrdo tak mi z technické vynesou v zubech... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne leden 26, 2014 12:35 pm Předmět: |
|
|
máš dvě možnosti , ale ani jednu nechceš
zrepasovat je nelze - koupit nový
nedávat místo něj propojku , ale natáhnout trubku ze předu až k hadicím , tj vyřadit ho _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Heykalov
Založen: 27.3.2013 Příspěvky: 11
|
Zaslal: ne leden 26, 2014 1:25 pm Předmět: |
|
|
no, toho jsem se právě obával. Protože když jsem zjistil co by stály nový v žacléři tak zkouším vymyslet něco lepšího (levnějšího). Hlavně to potřebuju za rok protáhnout technickou, o nic dalšího nejde. A kdyby se nedejbože semlel nějaký průšvih a já to náhodou přežil tak by mohl někdo najít tu "nelegální" úpravu či vyřazení čehož si na technické taky můžou všimnout. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: ne leden 26, 2014 1:42 pm Předmět: |
|
|
Ehmehmehm. Myslim, ze na STK budou radi, ze to brzdi. Jako, ale myslis, ze setrit na brzdach se vyplati? _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Heykalov
Založen: 27.3.2013 Příspěvky: 11
|
Zaslal: ne leden 26, 2014 1:55 pm Předmět: |
|
|
no nevyplatí, jen mne udivilo že by ten nový kus stál 2500 což mi za takovou malou mrchu přijde docela dost... Tak jsem zkoušel hledat nějaké jiné řešení. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: ne leden 26, 2014 2:24 pm Předmět: |
|
|
Mám na odtahovým Medvědáriu taky místo regulátoru propojku, zatím rok a půl bez problémů. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne leden 26, 2014 5:19 pm Předmět: |
|
|
soused dělá na stk , jsem se ho ptal páč mám dvě sady zátěžáků - nepoužitelných , a na vylníka jsem je chtěl , řekl mi že to nemám řešit hlavně když to bude brzdit _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: ne leden 26, 2014 9:21 pm Předmět: |
|
|
Já bych to nechal do TK být, na technickou bych si připravil BYPASSy přes zátěžáky a hned po TK zase vše do původního stavu. Bez zátěžáků se z prázdného valníka při brždění stanou z kopce neuřiditelné sáně! _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: po leden 27, 2014 7:44 pm Předmět: |
|
|
Borec měl u nás na valníku namontovaný zátěžáky s fáva nebo s čeho,právě proto že ty troskový vydržely žalostně málo, zkusím ho sehnat a něco zjistit pokavád ještě žije páč to byl už takovej dědáček. _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: pá leden 31, 2014 6:26 pm Předmět: |
|
|
Netusim teda jak kdo, ale ja zatim co jsem s valnikem vzdy jezdil tak jsem tam zatezak nikdy nemel (byli odstaraneny uz davno kdyz zacli delat problemy), naznak neovaladatelnosti jsem zaznamenal az pri ostrym brzdeni v 90km/h a vejs, ale prisuzuju to spis pruznosti rizeni nez prebrzdenosti zadni napravy, jesi bych neco zvazoval tak spis pouzit nejakej stalej omezovac brzdnyho tlaku (jako mel favorit nebo felicie), tyhle zatezaky jsou podle me akorad za trest a zdroj problemu (zjisteno na dalsim aute), pokud to teda neni na necem co ma jezdit 500-1000km denne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Heykalov
Založen: 27.3.2013 Příspěvky: 11
|
Zaslal: po únor 03, 2014 12:21 am Předmět: |
|
|
Ten můj stroj najede cca 1000km/rok a to jenom kolem komína. Rychlosti nad 80 nepadají do úvahy, na to u nás nejsou silnice. Mám z toho teď shozenou korbu a vzhledem k počasí mám místo i čas se v tom vrtat, tak bych rád udělal nějaké trvalé řešení, které by bylo adekvátní při další STK.
Dalším zásadním krokem bude eliminace vůlí v řízení (cca 20° na volantu už je dost i na mě)... A to bude nejspíš znamenat vyhodit nápravu, nové čepy a znova geometrii...
Jinak děkuji za rady a podnětné nápady... |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po únor 03, 2014 8:18 am Předmět: |
|
|
Ahoj. První Warťasy měly taky jen tlakový omezovač zadní nápravy na potrubí přišroubovaný k rámu pod zadníma sedačkama. Ale to byly jednookruhový brzdy! U dvouokruhovek by musel být ten tlakový omezovač jiný, protože by dva jednookruhové omezovače určitě nefungovaly synchronně a stejně by tě vylili od STK. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po únor 03, 2014 11:37 pm Předmět: |
|
|
myslím že by +- měli fungovat stejně páč zapojení brzd není rozděleno jen na přední a zadní okruh , ............ a určitě se nastavujou na na nějakej určenej tlak
u toho favorita to fungovalo .... proč by to němělo fakčit u 1203
jsem taky nahlodnutej , jelikož budu dělat komplet trubky na valníku tak to zkusím ,
regulátory tam byly ale taky nefunkční , takže mám již dvě sady _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: so únor 15, 2014 1:40 am Předmět: |
|
|
Favorit mal obmedzovač, ale Pick-up mal záťažové regulátory tak isto. Navyše 1203ka má výkyvné polonápravy vplyvom ktorých má prázdny valník odklon kolies tak veľký, že kontakt s vozovkou je žalostne malý.
V zime by som bez nich určite nejazdil - ako písal Sestra 6... A to nie len dolu kopcom, ale i na rovine a vôbec nemusí byť rýchlosť nad 80 km/h, aby došlo k strate stability pri brzdení.
Ak by sa predsa obmedzovače vyhodili, tak každopádne by som odporučil zmenšiť odklon, aby nebol u prázdneho vozu väčší než cca 1,5 - 2°, čo však bude na úkor nosnosti, nakoľko by boli zadné dorazy pri plnom naložení enormne preťažované. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: st únor 19, 2014 10:24 pm Předmět: |
|
|
A naco je ten henten bazmek předek brzdí porád stejně né všeci to maj ztuhlý a na starejch všech dodávkách kor a nikoho to nezajímá řek bych, že to pouze šetří zadní gumy u aut který maj velkej poměr mezi prázdný plný a zadní brzdy to má s předimenzovanym účinkem čož u trosky nehrozí a je to tam jen dle hesla "dohnat předehnat" a losí test to dá _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
|