Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: st duben 25, 2012 9:13 pm Předmět: Rádia v trosce |
|
|
Docela by mě zajímalo (možná otázka na Posima), jestli existovala nějaká "standardní montáž" autorádia do trosky. Viděl jsem samozřejmě plno provedení, ale všechno amatérsky. U užitkový káry jistě nebyl nějakej důvod pro montáž rádia z výroby - ale co třebas takovej bus lux ? Příkladně u Barkasů byla firemní dokumentace k dodatečné vestavbě autorádia a antény.
Případně by možná ani nebylo od věci jestli někdo má náký tle ty fotky provedení montáže autorádia, nějak to třeba tady zcentralizovat. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st duben 25, 2012 9:41 pm Předmět: |
|
|
V trosce? Zbytečný, asi jak ve vejtře... _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: st duben 25, 2012 9:43 pm Předmět: |
|
|
Náhodou, v mojí zelený 1203 funguje rádio jako akustický otáčkoměr, ovšem chtělo by to vychytat nastavení tónu. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: čt duben 26, 2012 9:23 pm Předmět: |
|
|
autoradio jsem nejak zakomponoval, ale kdyz tak nad tim ted premejslim tak nevim kam by ho kdo v originalu dal kdyz i tak v kabine neni moc mista a kdyz uz by misto bylo tak popelnik a sranda madlo se prece nemuze zrusit .....a kdyz uz je kam dat radio tak kam nacpat tak velky repra krery by prehlusili ten ramus auta |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: čt duben 26, 2012 9:28 pm Předmět: |
|
|
Co si pamatuju tak tatka mel radio volne lozeny v policce pod vypinacem svetel, tam co je nadobka na brzdovku, v ty dobe to byla nejaka malinka tesla co se tam vlezla... _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt duben 26, 2012 9:29 pm Předmět: |
|
|
My ho máme až u spolujezdce. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: čt duben 26, 2012 9:36 pm Předmět: |
|
|
ja mam radio pod kastlikem misto popelniku jeste se zakompnonovanym panelem na cas a teplotu ale tak nejak idealni by asi bylo zrusit madlo, premistit tam kastlik a misto kastliku dat 2din radio s dotykovym LCD
i kdyz...kam porad dat ty repra..
a z toho otazka....resil uz nekdo nejaky pruchodky kabelu do dveri? |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt duben 26, 2012 10:40 pm Předmět: |
|
|
MADLO ??? Vždyť to je jediná věc, která je v té tvé škorpitrosce původní ! Ačkoliv počítám, že ho máš minimálně vyhřívaný...
čoveče, tuhle sem si říkal, že bys tam mohl dát i hlasovej syntezátor, jak měl třeba starej pětadvacka rencek a podobně. Jako že by to hlásilo závady. To já bych vždycky ráno nastartoval a asi tak deset kiláků bych pak poslouchal, co všechno je na tom autě blbě
zpět k rádiím :
Mě bylo vždycky divný, když třeba oktávky měly tak velkorysou přípravu pro rádio, že u litra či kila nic takovýho nebylo a řešilo se to samodomo muříma nohama nad tunelem (fabricky se náký plastový začly dělat snad až se stodvacítkama). To i blbej drabant měl od začátku výřez na DIN rádio. Takže je jasný, když to soudruzi nepotřebovali v civilních vozech, že nějaká troska je už vůbec netankovala. Ale mě to jen tak zajímá - právěže jsem si pár rádií vzal a různě je přemisťoval po interiéru a fakt to v podstatě nikam rozumně nejde dát - jen k temu spolujezdci, jak píše burák. Všude jinde se to buď nevejde, nebo to něčemu překáží. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: pá duben 27, 2012 12:48 am Předmět: |
|
|
No ja nemam stresni okno, takze je v planu konzole na strop, nebo zvetsit diru po ovladani AZD (sanita palubka)...
creaky: U bily co jsem mel, bylo repro ve dverich, ale co tam bylo za pruchodky, to fakt nevim.. _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá duben 27, 2012 11:34 am Předmět: |
|
|
U nás v práci měly "přepážkový" auta rádio zaintegrovaný svisle v síťce na blbosti a šusťáky Tesla nad přepážkovým okénkem. Do palubky jsme to nedávali. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
Zaslal: po duben 30, 2012 2:18 pm Předmět: |
|
|
Ja mam radio v policce vlevo dole pod volantem (polozeny na adhezni podlozce),
a madarskej rucni kazetak volne polozenej na tom rovnym cernym hrbolatym pred motorem - nemusel jsem tam davat ani adhezni podlozku, diagonalky mi nedovolej vzit zatacku tak, aby se ten kazos pohnul...
Vyhledove bych rad nejakou konzoli pod palubku (a la doplnky do S100 fabricky i domaci), kam by prislo autoradio a pripadne autokazetak,
i kdyz to bude znamenat horsi pristup pod palubku k ovladani topeni (ktery mam stejne nastaveny trvale...)...a to tam jeste potrebuju narvat i budiky, vypinace a zasuvky... _________________ Martin Adámek |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út květen 01, 2012 12:59 am Předmět: |
|
|
Myslel som, že to máte všetci... |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út květen 01, 2012 2:50 pm Předmět: |
|
|
Ajo, máš pravdu - v návodu to skutečně je. V "Králíkovi" sem našel fotku, kde je takdle přidělaná Tesla 2107 (i s tím reprákem dole) - ale mi by právě zajímalo JAK. Jesli je v nákým rámečku přišroubovaným k popelníkovýmu plechu, jak je chycený vzádu, nebo či na to byly náký lyžinky atak. Případně jesli to snad dokonce u výbavy Ghia či Van den Plas dodávala už přímo fabrika (což bych se divil)... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt květen 03, 2012 7:59 pm Předmět: |
|
|
A tak sem to vyřešil radikálně. Napadlo mi, že spajdřík 2114 měl trocha kratší držtičku než ostatní rádia a že by se tam moh vejít. A takyže jakože nakonec jo. Sice tam zezádu trocha vadí konzolka od budíků, ale s trochou ježkoklecovitosti se to dá udělat.
Akorát že tle metoda de asi jen v nákejch troskách - dřív tuším na tle místě měly popelník a pak zas topeňový táhla. V mojí tam nebylo nic.
Chcel sem tam dát černou 2114ku - ale jak napotvoru sem žádnou doma nenašel. Kdyby snad někdo měl (či třeba jen držtičku), vyměním za jinou či za něco jinýho, třeba náký kouzlo, atd.
_________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt květen 03, 2012 8:03 pm Předmět: |
|
|
No, v trosce všechno trochu vadí.... _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|