Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út únor 07, 2012 8:19 pm Předmět: |
|
|
Ja sem jednou pocital esi to na bomby vyjde levnejc a nevyjde neptejte se mi vo kolik je to drazsi, pac sem to davno pustil z hlavy kdyz sem se dopidil tohodle vysledku. VIm jenom, ze se ty kila musely prepocitavat na litry a resil sem to s pumparem u LPG stanice.
Apropo majitele LPG, jak startujete na plyn v tyhle kose. Ja mam rekord ve vcerejska kdyz bylo -20 a na plyn sem normalne nastartoval a to sem s tim jel naposled v patek, To, ze mi zatuhnul volej v prevodovce a kapalina ve spojce je jina vec, nic mene po chvili brblani na miste se s tim uz dalo jet. Jo pak mi este primrzlo vicko na chladici a chladici soustava si lehce uplivla (asi tak pul litru) blbe dotazenou hadici na reduktoru takze se vlastne nic nestalo.
Pedalu plynu se ma spravne rikat akcelerator, jenomze Karlu Zichovi by se to blbe rymovalo. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Veteranista
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 79 Bydliště: Těšnovice
|
Zaslal: út únor 07, 2012 8:33 pm Předmět: |
|
|
Jo, u nás taky vychází cenově líp, si nechat bombu naplnit na čerpačce LPG než koupit(vyměnit) flašku jako kus. _________________ Mára
Veterán klub Kroměříž - www.ceskyveteran.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
001marcus
Založen: 9.1.2012 Příspěvky: 126
|
Zaslal: út únor 07, 2012 11:25 pm Předmět: |
|
|
AlvA napsal: | Ja sem jednou pocital esi to na bomby vyjde levnejc a nevyjde neptejte se mi vo kolik je to drazsi, pac sem to davno pustil z hlavy kdyz sem se dopidil tohodle vysledku. VIm jenom, ze se ty kila musely prepocitavat na litry a resil sem to s pumparem u LPG stanice.
Apropo majitele LPG, jak startujete na plyn v tyhle kose. Ja mam rekord ve vcerejska kdyz bylo -20 a na plyn sem normalne nastartoval a to sem s tim jel naposled v patek, To, ze mi zatuhnul volej v prevodovce a kapalina ve spojce je jina vec, nic mene po chvili brblani na miste se s tim uz dalo jet. Jo pak mi este primrzlo vicko na chladici a chladici soustava si lehce uplivla (asi tak pul litru) blbe dotazenou hadici na reduktoru takze se vlastne nic nestalo.
Pedalu plynu se ma spravne rikat akcelerator, jenomze Karlu Zichovi by se to blbe rymovalo. |
pokud máš sytič na plynu,..tak nastartuješ dycky,..páč benzín se v - su sráží na sacím potrubí,.ale plyn ne ,..je to dobrá věc,..ale prý už je to zakázané ( to obohacování plynem )
jinak at si počítá kdo jak chce,..pokud mu to výde stejně cenově jako benzínem,..at jezdí na benzín,.ale já vím,.že se mi to vyplatí na plyn ono taky de o to, jak máte nastavenej směšovač, já ho mám třeba uškrcenej, jezdim do 70 a thám tunu na valníku,..zatim sem bombu neměnil,.a už jezdim týden v kuse každej den 20 km cca |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: pá únor 10, 2012 6:22 am Předmět: |
|
|
Flaška PB 10kg je cca 18litrů plynu na čerpačce, ale bacha na zbytkovou vodu ve flaškách, kupuj ty po revizi tlaku, pokud ti tam vlítne voda tak je průser , svíčky ven a vodvoudnění regulátoru je docela zábava, jo a hlídej u starejch motorů vůli na ventilech, při každodenním provozu hořej jak fagule _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|