Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Bosso
Založen: 20.5.2011 Příspěvky: 4
|
Zaslal: po květen 23, 2011 9:10 am Předmět: Palivové čerpadlo TAZ 1500 |
|
|
Dobrý deň.
Chcel by som sa opýtať na umiestnenie palivového čerpadla v TAZ 1500 valnik. Mám klasickú ACpumpu ale chcel by som elektricku, ale neviem, kam ju mám presne umiestniť. A či ju mám napojiť cez ac pumpu, alebo priamo do karburátora.
Za odpovede ďakujem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pajan1203
Založen: 12.2.2009 Příspěvky: 137 Bydliště: Varnsdorf
|
Zaslal: po květen 23, 2011 5:59 pm Předmět: |
|
|
napojit přímo do karburátoru a přidělat ji někam kde není vidět aby ti ji neukradli _________________ Šuknovský výběžek/sever čech jinak skype(pajanov73)ŠKatule 1500LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po květen 23, 2011 7:47 pm Předmět: |
|
|
a hlavně ho nedávej k motoru , z bezpečnostních důvodů , pokud možno zapoj i bezpečnostní relé _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Bosso
Založen: 20.5.2011 Příspěvky: 4
|
Zaslal: po květen 23, 2011 7:58 pm Předmět: |
|
|
Zapojenie - čo a kam, ovládam Ja len že či je nejaké konkrétne miesto na karoserii, kde sa to čerpadlo montuje. Relé tam je, ale nefunguje takže to mám teraz zapojené napriamo a cez poistku. K čomu konkrétne je tam to relé? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po květen 23, 2011 8:14 pm Předmět: |
|
|
relé je k tomu aby vypnulo čerpadlo když neběží motor aby v případě nehody pořád nestříkal benzín do motoru _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Bosso
Založen: 20.5.2011 Příspěvky: 4
|
Zaslal: po květen 23, 2011 8:34 pm Předmět: |
|
|
No tak to si budem musieť asi zohnať nové. A ešte jedna otázka. To čerpadlo má ísť stále že? Až kým nenatlačí ten určitý tlak (tuším 0.3bar to bolo) a potom beží naprázdo. Teda aspon tak som sa niekde dočítal. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po květen 23, 2011 8:45 pm Předmět: |
|
|
ciste teoreticky - nepasovalo by tam nahodou cerpadlo z favorita, kery se cpe rovnou do nadrze? _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: po květen 23, 2011 8:53 pm Předmět: |
|
|
Nepasovalo protože je větší než otvor do nádrže. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po květen 23, 2011 9:17 pm Předmět: |
|
|
čerpadlo neběží stále jen načerpá a pak jen dočerpává
stále běží u vozidel s katalizátorem _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Bosso
Založen: 20.5.2011 Příspěvky: 4
|
Zaslal: po květen 23, 2011 9:23 pm Předmět: |
|
|
No ja ked som ho dnes len tak narýchlo skúšal, tak bežalo stále. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po květen 23, 2011 9:30 pm Předmět: |
|
|
Proto má favorit takovej ten bílej brmbolec na karbeci, kterej zapřičinuje vracení přebytečnýho benálu do nádrže. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dostawczy
Založen: 20.6.2012 Příspěvky: 12 Bydliště: Koberovy
|
Zaslal: so srpen 11, 2012 10:32 pm Předmět: |
|
|
Již 45 dní jsem hrdým vlastníkem Š 1203 ve versi valník (r. v. 1972). Bohužel kombinace faktorů (vedro a hora) opakovaně a dost negativně ovlivňují činnost čerpadla (dnešní jízda Eisenbrod - Grünthal přes Hohstadt an der Iser trvala dvě hodiny, po delších úsecích proti sklonu nutné přestávky, kope a kucká - bohužel jsem neměl kanystr s H2O, který to běžně řeší!) - poraďte, jak to řešit (předem odmítám "nalej na to vodu, pak to fachá"). Díky! |
|
Návrat nahoru |
|
|
pajan1203
Založen: 12.2.2009 Příspěvky: 137 Bydliště: Varnsdorf
|
Zaslal: so srpen 11, 2012 10:49 pm Předmět: |
|
|
dej tam elektrickou pumpu _________________ Šuknovský výběžek/sever čech jinak skype(pajanov73)ŠKatule 1500LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: pá srpen 17, 2012 8:33 am Předmět: |
|
|
Já jsem měl na mojí TAZce čerpadlo uchycený na zadní stěně pod motorovým deklem vedle táhla sytiče.Nebyl nikdy žádný problém. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
Zaslal: ne srpen 19, 2012 9:56 pm Předmět: |
|
|
Dostawczy napsal: | jsem neměl kanystr s H2O, který to běžně řeší!) - poraďte, jak to řešit (předem odmítám "nalej na to vodu, pak to fachá"). Díky! |
Dlouho jsem kuckání motoru kvůli nedodávání benzínu znal jen z vyprávění,
pak jsem se naučil zavírat můj dekl na motoru (klička vyžaduje zabrat silou, při který se o ni bojím), a jak jsem začal zavírat dekl motoru, tak mi začaly zlobit dodávky benzínu.
Ale pak to začalo zlobit ještě víc a už nepomáhala ani (svěcená) voda,
tak jsme tu pumpu rozebrali, našli tunu nepořádku, vyčistili... a uvidím. A taky jsem před pumpu dal filtr. Vliv ještě vyzkoušenej nemám.
Takže
1) nedovírat dekl motoru na kličku, pokud je to na hraně, může to být ta limitní kapka
2) vyčistit pumpu
(a pak si počkat, jestli to pomohlo, anebo ne...) _________________ Martin Adámek |
|
Návrat nahoru |
|
|
|