Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
martin.16
Založen: 29.11.2010 Příspěvky: 4
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 9:53 am Předmět: pracovní 1203 |
|
|
Dobrý den, Chci si koupit škodu 1203 valník jako pracovní auto. Ale potřeboval bych vědět jak těžký náklad je shopná uvést, kolik tak utáhne a jaká je tak průměrná spotřeba? Ještě nevím jestly si koupím 1221 nabo 1500 nevíte na který se dají lépe sehnat náhradní díly.děkuji |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 10:53 am Předmět: |
|
|
1221 je na pracovní auto, které má vozit nějaké pořádné náklady, zoufale slabý. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.16
Založen: 29.11.2010 Příspěvky: 4
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 11:11 am Předmět: |
|
|
takže 1500 bude lepší. Slišel sem že je 1203 pro velký lidi dost nepohodlná, je to pravda? Ja měřim 190 cm. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 11:57 am Předmět: |
|
|
188cm a nepřijde mi, poloh během cestování si tam najdu hodně, takže můžeš i střídat _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 11:57 am Předmět: |
|
|
Čahy, mohl bys mu prosím odpovědět? |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 12:25 pm Předmět: |
|
|
1203 jako pracovní auto ??? Proboha, zas už jeden ...
Kup si tranzita, traffica nebo ducato. Bude to max dvakrát dražší, shnilý stejně, ale uveze to víc, bude to spolehlivější a komfort v budce řidiče - to snad ani nemá cenu rozebírat. Uznávám, že vo jinoznačkový valníky je celkem bída - ale kdybych chtěl pracovního bedňáka, tak rozhodně ne 1203ku. Tady sou lidi, co to maj jako koníček, v podstatě masochisti, ty nemůžeš brát jako rádce. Už se to tady kolikrát řešilo. Naložit kubík písku a odvézt do vedlejší vesnice, to jo. Ale vízt PRACOVNĚ třeba něco z Prahe do Brna, to se v dnešní době už přece jen řeší jinak...
Argumenty jako "levný náhradní díly" "levnej servis" a podobně jsou absolutní kokotina - sice možná díly jsou levnější a trosku rozpohybuje každej vesnickej jouda - ale ty díly a servis zase budeš potřebovat FURT.
Sory jestli jsem to napsal moc tvrdě . _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.16
Založen: 29.11.2010 Příspěvky: 4
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 1:24 pm Předmět: |
|
|
Škodu 1203 spíše chci používat místo toho abych za osobákem nemusel tahat přívěs.Nechtěl sem ji abych s ní každý den tahal těžký náklad ale spíše na převoz věcí na chalupu, občasného vození dřeva a tak podobně. S autem bych chtěl najezdit tak maximálně 200km za týden. Zajímalo by mě ale jak těžký utáhne vlek chtěl bych občas za ní převést auto na plaťáku na kratší vzdálenost tak chci vědět jestly to utáhne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.16
Založen: 29.11.2010 Příspěvky: 4
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 1:36 pm Předmět: |
|
|
Škodu 1203 spíše chci používat místo toho abych za osobákem nemusel tahat přívěs.Nechtěl sem ji abych s ní každý den tahal těžký náklad ale spíše na převoz věcí na chalupu, občasného vození dřeva a tak podobně. S autem bych chtěl najezdit tak maximálně 200km za týden. Zajímalo by mě ale jak těžký utáhne vlek chtěl bych občas za ní převést auto na plaťáku na kratší vzdálenost tak chci vědět jestly to utáhne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 1:53 pm Předmět: |
|
|
První problém bude tažné, které je na trosce jen málokdy.
Cca 1800 kg stejně nepujde tahat legálně.
Ale pokud máš tažné třeba na libovolném domácím verglu 1.2, tak to máš to samý. Možná má i víc koní. Zapomeň na tuhle funkci! To není VW Transporter. _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
pajan1203
Založen: 12.2.2009 Příspěvky: 137 Bydliště: Varnsdorf
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 1:55 pm Předmět: |
|
|
jestli to auto a plaťák nemá váhu větší jak 1300kg tak jo rychlost sice nic moc na brzdy opatrně jen podle mé zkušenosti do kopce na 2stupeň 30km/h po rovince to jde a z kopce stojíš na brzdě aby se to moc nerozjelo _________________ Šuknovský výběžek/sever čech jinak skype(pajanov73)ŠKatule 1500LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 2:10 pm Předmět: |
|
|
Auto na plaťáku za troskou neutáhneš, ta bude mít co dělat s tím plaťákem prázdným. Nehledě na spojku apod. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 2:23 pm Předmět: |
|
|
Jako pracovní auto naprosto nepoužitelné. I když souhlasím s LeDecteurem, že jiný valníčky jsou bída. Sehnat za 10 relativně slušnej valník TAZ1500 je reálné, sehnat alespoň trochu použitelnej valník Transit/T4/Ducato a spol pod 50 je nesmysl. Ty auta jezdily u stavebních firem a buď jsou totálně doježděný a před výměnou naprosto všeho nebo za ranec.
Ocelotí valníček s novou karoserií a použitými díly vyjde asi na 140 litrů, podle Továrníka.
Pokud chceš retrozáležitost která ti odveze sem tam něco na chalupu nebo vlek do 500kg - NA PODVAL S AUTEM HODNĚ RYCHLE ZAPOMEŇ! rád se v tom hrabeš a na komfort nehledíš - mohl by jsi o tom začít lehce uvažovat.
Rozhodně s motorem 1433ccm a 5st převodovkou (pozdější 1203M nebo TAZ1500). Nosnost valníčku TAZ1500 je oficiálně 1010kg, tedy nic moc.
Náhradní díly nejsou problém, 80% se toho stále vyrábí/je ve skladech, servis zvládne skoro každý, ale potřebuje ho to furt. Spotřebu počítej při běžném zatížení tak 14litrů na 100km.
Osobně bych valníčka třeba časem taky chtěl... ale jen z toho důvodu že jsem PACIENT a tedy nehledím na nic okolo _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 2:37 pm Předmět: |
|
|
vlek nebržděný 500kg bržděný 900kg _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 3:05 pm Předmět: |
|
|
jo, ale 900 kilo je zbořný přání, když to auto neuveze pořádně ani samo sebe _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út prosinec 07, 2010 3:38 pm Předmět: |
|
|
_________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|