Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
dave
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 166 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: so červenec 04, 2009 9:09 pm Předmět: |
|
|
Mám nové zprávy. Takže než jsem přepojil přívod benzínu přímo do karburátoru, tak auto na rovinkách a do kopce cukalo a zhasínalo, ale když jsem zlomil hadici zpětné větve, tak vše bylo OK. No a k tomu dnešnímu pokusu, po připojení přívodu přímo do karburátoru vše fungovalo jak má, dokonce auto vyjelo kopce s 12% stoupáním a bez cukání a zhasínání motoru. Na rovince při 110 km/h trošku cukalo, ale po uvolnění plynu se to zas srovnalo. Takže má někdo nějaký nápad co s tím? Zítra zkusím ještě vyměnit ten filtr před pumpou a pak už nevím. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne červenec 05, 2009 12:25 am Předmět: |
|
|
jj zkus ten filtr ,třeba jen nahradit trubičkou _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: ne červenec 05, 2009 6:44 am Předmět: |
|
|
Davide. Myslím si, že ak by to bolo tým filtrom, tak by bol prietok tak malý, že by to sotva stačilo pre karburátor a nie to, že by sa to ešte stačilo vracať spätnou vetvou do nádrže.
Ak Ti skutocne fyzicky ten benzín nevytekal z hadice od odlučovača ku karburátoru a po napojení čerpadla priamo to už ide lepšie, tak potom či nebude vadná hadica medzi odlučovačom plynových bublín a karburátorom? U palivovej hadice som sa s tým síce ešte nestretol, ale brzdové hadice toto zvyknú robiť - že sa vnútri odlúpne kúsok gumy a bráni prietoku média. Niekedy dokonca funguje ako spätný ventil. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dave
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 166 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: ne červenec 05, 2009 9:05 pm Předmět: |
|
|
No nevím jestli to bude hadicí, zkusím ji vyměnit, ale předem píšu, že když zhasnul motor, tak jsem odpojil hadici jak na karburátoru, tak i na odlučovači. Zkrátka už z toho vývodu na odlučovači netekl benzín a jen se vracel zpět do nádrže dokud jsem neodpojil zpětnou větev. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: pá říjen 02, 2009 6:27 pm Předmět: |
|
|
Ups,dlouho jsem tu nebyl a co to nevidim.Úplně stejnej problém jsem měl s mojí oktávkou combi.Za normálních okolností makala výborně,ale někdy když jsem ujel benzín tak na 1/2 nádrže,tak do kopce se auto zastavilo a stejně jako píše dave,když jsem sundal hadičku z karbecu a zkoušel pumpovat,tak benzín netekl.Když jsem dolil benzín,tak jsem napumpoval a škrtnul klíčkem a šla jako nová.Jednou jsem takhle zůstal viset celý 3km od domova .Začal jsem sebou vozit 5l v kanystru,kdyby náhodou.Nejsmutnější bylo,že jindy jsem dokázal vyjet skoro celou nádrž a jela i do kopce a jindy už v půlce nádrže do kope škubala a v dlouhym kopci chcípla.
Zkoušel jsem jít po trubkách a hadicích přívodu paliva,měnil jsem membránu v pumpě,dokonce jsem pravidelně do benzínu přidával velfobin proti vodě,dokonce i technickej líh a stejně jednou za čas do kopce škubala.Nikdy jsem na to nepřišel,co to mohlo bejt.Měl jsem podezření,že by trubka v nádrži byla nějak poškozená,třeba prorezlá,ale to by snad dělalo vždycky.
Teď už oktávku rok nepoužívam pravidelně a nějak už jsem se nedostal tuhle mušku vyhnat z auta.Je to jedna ze závad,který asi nemají řešení.Stejně jako teď na úplně jiném autě,rádoby stejné mladoboleslavské značky řeším,co mi klepe v přední nápravě a nemůžou na to přijít ani "odborníci".Ale to už riskuju PVV _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|