Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
daelim
Založen: 1.7.2008 Příspěvky: 46
|
Zaslal: pá září 05, 2008 10:21 pm Předmět: |
|
|
INJEKTOR PRIDAVA PALIVO,TAK AKO MA. VOLNOBEH RAZ DRZI RAZ NIE. tERAZ SOM ISIEL NANOM,A STRIELALO TO DO VYFUKU AJ DO SANIA PRI STIDENOM MOTORE. dNES SOM VYMENIL CELY ROZDELOVAC A NIC.sKRZ TO SOM KUPIL CELY MOTOR. nO A NA TU AC PUMPU SA POZRIEM,ALE NEVERIM ZE BY TO BOLO ONO.AK PRIDAM PLYN TAK TO NAJPRV ZADUSI A AZ POTOM SA TO ROZBIEHA,MOZEM TYM ROBYT CO LEN CHCEM.aJ INDUKCNA CIEVKA JE VYMENENá,AJ KABLE.tOTO VSETKO SOM DNES VYMENIL A NIč . VELMI PODAKUJEM ZA KAZDY PRISPEVOK. NENI NA KARBURATORE NEJAKA VEC ,NEJAKA DROBNOST CO BY SOM NEBOL VEDEL DOTERAZ ,NEJAKA GULICKA,NEJAKA BLBOST NA CO TREBA DAVAT SAKRAMENTSKY POZOR PRI CISTENI ? MAM NOVSI DVOJKOMOROVY... DAKUJEM
|
|
Návrat nahoru |
|
|
StaraPakna
Založen: 22.8.2008 Příspěvky: 64 Bydliště: Loucká u Velvar
|
Zaslal: so září 06, 2008 6:03 am Předmět: |
|
|
Tak si zkontroluj předstih, střílení do sání a do výfuku zanamená že máš rozházenej předstih. Možná jsi Karburátor měnil zbytečně.
Znova jsem si přečetl celé vlákno! Vychází mi předstih! A zasejc předstih, nedrží otáčky, dusí se, střílí do sání i výfucku..... Tohle mi dělala Volha a po výměně snad všeho jsem si posvítil na setrvák a spadla mi čelist. Zkonbtroluj si tedy jak jsi na tom s předstihem a tak jak to popisuješ je možné že se ti pootočil rozdělovač k předstihu a je na trable zaděláno a že jsou jsko FÍK! Držím palec. Jo ale jak s předstihem na trosce faktic netuším,tedy stupně k horní uvrati, bo jsem AMATEUR _________________ Hladám něco kam se vejdou Čtyři děti a čtyři psi....
Našel jsem STW tak dál uvidíme, vidim je malej..... Trosky vítězí |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rampa Mc
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 29
|
Zaslal: po září 08, 2008 6:59 am Předmět: |
|
|
Střílení do kar. a do výfuku to by opravdu ukazovalo na předstih jen mi tam nesedí to že to střílí do obojího.Čekal bych že to v případě špatně nastavenýho předstihu bude buď střílet do karburátoru nebo do výfuku,ale do obojího zároveň to je divný.Jak to nastavuješ stroboskopem nebo uchem. U těhle strojů moc neplatí se spoléhat na přístroje a kolikrát jsem ruzdělovač nastavoval uchem podle kultivovaného chodu motoru přímo za chodu a podle toho jak reaguje na plyn.Vodu v oleji a naopak olej ve vodě doufám nemáš? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Čezeta
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 40 Bydliště: Praha - Chodov
|
Zaslal: po září 08, 2008 8:37 am Předmět: |
|
|
Když to tak vidim a slyšim, nemůže to dělat vytahanej rozvoďák. Jednou pozdě zapálí, potom brzo si myslim že by to mohlo bejt i jim. Ale to by asi aji chrastil.
No jednou jsem neutáhnul šroub na rozdělovači a bylo to podobné. Ty ho máš určitě dostatečně utáhlej. |
|
Návrat nahoru |
|
|
daelim
Založen: 1.7.2008 Příspěvky: 46
|
Zaslal: út září 09, 2008 11:12 pm Předmět: |
|
|
Čezeta napsal: | Když to tak vidim a slyšim, nemůže to dělat vytahanej rozvoďák. Jednou pozdě zapálí, potom brzo si myslim že by to mohlo bejt i jim. Ale to by asi aji chrastil.
No jednou jsem neutáhnul šroub na rozdělovači a bylo to podobné. Ty ho máš určitě dostatečně utáhlej. |
No clovece,teraz ma napada ,ze pocut z motora strasne divne chrastanie,cca pri 2000 do 2500 ot a neviem neviemci to nebude ten rozvodak.Dnes somspozoroval ze pri tych otackach ako keby z vnutra motora niekto jemne klepotal na blok.citit aj rukou take jemne vybracie. Moze byt az takvytahany rozvodak ze to bucha o blok motora ? aj ked ide na volnobehu,tak cca kazde dve sekundy ako keby vynechal motor a skoro to zhasne. A ten zvuk z motora je to ako keby take vlnenie,ale cim dalej tym hlasnejsie |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st září 10, 2008 11:05 am Předmět: |
|
|
Tak to zkontroluj, třeba pootáčením klikou vpřed - vzad bez svíček. Mě se /tátovi/vytahaný řetěz při podřazení složil do sebe a prorazil víko řetězu. A to to jezdilo do té doby celkem normálně. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Čezeta
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 40 Bydliště: Praha - Chodov
|
Zaslal: st září 10, 2008 11:59 am Předmět: |
|
|
No právě že může. Jinak jestli kontroluješ předstih na stroboskop tak se ti bude "houpat" tam a zpět. Takže sundej prsíška a když prohneš řetěz rukou ak vyměnit. Podle stavu kol možná budeš muset vyměnit i je. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st září 10, 2008 1:15 pm Předmět: |
|
|
A když výměna řetězu, tak vždycky s řetězovýma kolama, stejně se musí kola stahovat /současně/ a určitě budou omletý zuby tím vytahaným řetězem. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rampa Mc
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 29
|
Zaslal: čt září 11, 2008 6:20 am Předmět: |
|
|
No jo no předpokládal jsem že motor (uvnitř v bloku) je v pořádku. Rozvoďák by to docela dobře mohl dělat ale možná by nebylo odvěci motor vyndat a kouknout se na něj blíž, mohly by se tam najít i další problémy který by se mohly časem projevit.Měl jsem v rukách už x starých motorů ale nikdy neměly vytahaný rozvoďák tak aby tohle dělaly.Hledal bych i příčinu proč se tak vytahal,pokud to dělá on. Záleží jak moc se tím chceš zabývat.Kolik má naběháno? |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: pá září 12, 2008 12:32 am Předmět: |
|
|
Já teda nevím, ale to mi přijde divný. Vytahanej rozvoďák přece poznáš sluchem hned a hlavně na volnoběh. Že by chrastil jen v tak malým rozsahu otáček ?
Opravdu bych nejdřív vyměnil (zkusil jinej) rozdělovač (nemá třeba v prdeli odstředivej regulátor ?) a pak přetěsnil sání. Než hnedka shazovat prsa (což beztak u trosky bez vyndanýho motoru ven nebude nic snadnýho - pokud to vůbec jde), možná by to bylo jednodušší a třeba by to zrovna pomohlo.
Nicméně výměna rozvodů jistě preventivně neuškodí - tím, že tlety motory nemají žádný napínák, rozvoďák se vytahá už po pár desítkách tisíc km. Kola se znava dají použít celkem úspěšně - pokud nejsou moc omletá. Poznáš to jednoduše tak, že tam novej řetěz nasadíš a nesmí bejt volnej. Pověra o "navzájem z výroby zaběhlých kolech a řetězu", co se kupujou společně nový, je celkem rozšířená hloupost a nejspíš má kořeny na druhé straně auta (hruška-talíř) a taky v tom, že ve starejch dílech jsou často přivázaný k sobě špagátkem (podle mě jen proto, aby si to dědek nespletl s použitým řetězem, co mu bylo líto vyhodit a měl ho hned vedle).
Středicí přípravek na prsíčka, popisovanej v literatuře, je podle mě naprosto zbytečnej, stačí všechno finálně pozdotahovat až po konečný montáži (řemenica atd.) _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dvk
Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
|
Zaslal: pá září 12, 2008 8:28 am Předmět: |
|
|
Zdarec,
panove toz to jste me ted ferove podesili s tim rozvodakem. Jsem 2000km od domu a uz 500km resim presne tenhle problem - cukani motoru v otackach, chvilemi nedrzici volnobeh. Zatim jsem vycistil karbec a vymenil jedno tesneni pod nim, prohlidl a vycistil svicky. Sundavat parohy vidim jako posledni moznost, precejenom se mi do toho nekde na parkovisti uprostred Finska nechce. No a jestli to je vytahany rozvodak, tak to hospodine pomiluj ny .... motor je ale celkem novy a chrasteni nevydava, takze osobne to vidim na prisavani falesneho vzduchu.
To daelim: zkus jemne povytahnout sytic, s citem, az ucitis, ze zacina pusobit. Tusim, ze pokud timhle obohacenim smesi cukani zmizi a zapalovani rikas ze by melo byt ok, pak mi vychazi falesny vzduch. Takhle to aspon teda dela me - s mirnym syticem je vse ok. |
|
Návrat nahoru |
|
|
daelim
Založen: 1.7.2008 Příspěvky: 46
|
Zaslal: po září 15, 2008 11:16 am Předmět: |
|
|
dvk napsal: | Zdarec,
panove toz to jste me ted ferove podesili s tim rozvodakem. Jsem 2000km od domu a uz 500km resim presne tenhle problem - cukani motoru v otackach, chvilemi nedrzici volnobeh. Zatim jsem vycistil karbec a vymenil jedno tesneni pod nim, prohlidl a vycistil svicky. Sundavat parohy vidim jako posledni moznost, precejenom se mi do toho nekde na parkovisti uprostred Finska nechce. No a jestli to je vytahany rozvodak, tak to hospodine pomiluj ny .... motor je ale celkem novy a chrasteni nevydava, takze osobne to vidim na prisavani falesneho vzduchu.
To daelim: zkus jemne povytahnout sytic, s citem, az ucitis, ze zacina pusobit. Tusim, ze pokud timhle obohacenim smesi cukani zmizi a zapalovani rikas ze by melo byt ok, pak mi vychazi falesny vzduch. Takhle to aspon teda dela me - s mirnym syticem je vse ok. |
No prave tak sa mi sprava ked vytiahnem ten sytic. A tn divni zvuk co tak chrastalo zmizlo ked som dotiahol remen na alternator. Ale zdal sa mi aj tak dost napnuty. a co sa tika toho falosneho vzduchu ,tAK som odpojil aj trubku co vedie na posilovac brzd a zapchal som na parohach s prstom, a nič sa nezmenilo. Kua ,este odkial to moze tahat falosny vzuduch ? to fakt sa zvikava pod parohami pretrhnut plechove tesnenie ?
p.s. Motor ide najlepsie ,ked ta mensia stelovacia skrutka na karburatore,myslim ze je to benzin, je celkom dotiahnuta,a vzduchova triska je tak na poli... Za prispevky dakujem... |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po září 15, 2008 4:50 pm Předmět: |
|
|
Sundej vzduchovej filtr,nadas hubu na vrch karbecu, u dvoukomorovyho musis pres nakou gumovou hadici teda a foukej, nemelo by to nikde unikat, jestli to unika a nevis kde, tak si zapal cigaro, poradne naslukuj a pak to foukni vopatrne do toho karburatoru, aby sis to nezahulil vokolo a kudy ti pude kour, tak tam je dira ne? Pokud to teda bere nekde falesnej vzduch, tak se to chova tak, ze to ma vysokej volnobeh, kerej nejde stahnout, pri beznym provozu tam nema zas takovej vliv. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
daelim
Založen: 1.7.2008 Příspěvky: 46
|
Zaslal: čt říjen 09, 2008 10:39 pm Předmět: |
|
|
AlvA napsal: | Sundej vzduchovej filtr,nadas hubu na vrch karbecu, u dvoukomorovyho musis pres nakou gumovou hadici teda a foukej, nemelo by to nikde unikat, jestli to unika a nevis kde, tak si zapal cigaro, poradne naslukuj a pak to foukni vopatrne do toho karburatoru, aby sis to nezahulil vokolo a kudy ti pude kour, tak tam je dira ne? Pokud to teda bere nekde falesnej vzduch, tak se to chova tak, ze to ma vysokej volnobeh, kerej nejde stahnout, pri beznym provozu tam nema zas takovej vliv. |
Vdaka za radu,koli nej som sa skoro naucil znova fajcit ,ale zavadu som nenasiel.dnes mi dokonca zacalo auto znicihi nic trhat a priserne strielat do vyfuku... fakt ako ostra palba... zastavil som a uz to neslo nastartovat. Otvoril som rozdelovac,pohybal s kladivkom,s uhlikom vo veku ,poskladal ... a znova to naskocilo ,tak som mohol pokracovat. komu som co urobil ze...
prosim pomozte |
|
Návrat nahoru |
|
|
daelim
Založen: 1.7.2008 Příspěvky: 46
|
Zaslal: čt říjen 09, 2008 10:43 pm Předmět: |
|
|
sakra a odtrh na kladivku ako ma byt 0.4mm predstih tiez ok.ESTE ma napada ako mam spravne nastavit bohatost zmesi ? uz som otom cital dost aj tu,ale mne to nejak nejde.Ake je zakladne nastavenie ?
a este nieco.Ak by som prehodil trisky na karbač zo š120 tiez SEDR ,tak by to slo ? Je tam nejaky rozdiel aj mimo trysiek,myslim taky ktory sa neda prerobyt... ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|