Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: út květen 20, 2008 5:07 pm Předmět: [octavia] Benzín v oleji |
|
|
Zdarec borci. U kamarádovi oktávky jsme narazili na problém.
Asi před dvěma týdny jel kamsi s Octavií a začal mu docela hustě klepat motor.Tak jsem to s ním jel projet a když motor jde do tahu,tak je všechno OK a jakmile se auto dostane na cca 80km/h a přestane zrychlovat a jen se udržuje rychlost 80,tak šíleně motor klepe,jakoby nemazal.Kontrolka mazání se nerozsvítí,ale když motor stojí a zapne se klíček,tak svítí,takže by měla bejt funkční.
Tak jsme šli po problému,nejdříve kolik je oleje.Množství bylo v normálu,ale překvapilo mě,že byl dost řídkej a smrdí po benzínu.Bylo Nám porazeno,že to ZARUČENĚ bude dělat palivový čerpadlo.Že prej bude protržená membrána a bude kolem vačky téct benzín do oleje a když to vyměníme,že to ZARUČENĚ přestane a to klepání by prej mohlo bejt tim,že jak je ten olej řídkej,tak klepe zubový čerpadlo.Jiná možnost prosakování benzínu prej neni.
Inu,vyměnili jsme pumpu za dobrou,vyměnili olej a kupodivu klepání přestalo.Bohužel jen na cca 50km,páč pak zase ZARUČENĚ to samý.Řídkej olej a klepání.Už jsme z toho zralý na kulku,kudy se tam může dostávat ten benzín.
Jediný,co mě ještě napadlo je,že budou v pr*eli pístní kroužky a zkusili jsme změřit kompresi.No nic hezkýho to nebylo.Na všech válcích má kompresi cca 4,5,což není moc.Když jsme do válců vpravili cca 5ml oleje a zkusili to znova,stoupla komprese na 6,5,takže jsou asi kroužky naprd.
O tom svědčí i to,že kamarád nějakej ten olej čas od času doleje.
Je možný,že se benzín dostává do oleje tak,že normálně při stlačovací fázi motoru prosakuje skrz kroužky dolů do vany???Jen pro upřesnění je to motor 1089ccm a připomínám,že klepání se ozývá jen za jízdy při odlehčeném motoru.V tahu,ani na volnoběh se nezdá,že by klepal.
Díky. _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 20, 2008 7:20 pm Předmět: |
|
|
Samozřejmě že je to možný, dokonce dost pravděpodobný. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: út květen 20, 2008 7:26 pm Předmět: |
|
|
Hm,tak je to jasný.
No,tak holt musí kamarád vyděržat do července na jinačí agregaci
Děkuji pěkně za odpověď _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 20, 2008 7:42 pm Předmět: |
|
|
ja osobne si myslim, ze je to dost nepravdepodobny, kdyby byly takovymhle zpusobem spatny krouzky, tak by to silenym zpusobem muselo zrat volej a hulit. ja mel jednou motor, kerej zral litr voleje na 100km a stejne nesel benzin do voleje a to to uz dost znacne hulilo a neudrzelo to volnobeh, pac se pri nem zasiraly svicky. Doporucil bych este jednou poradne zkontrolovat AC pumpu. Jo este me napadlo. mas pruchozi vodtokovou trubicku pod karburatorem? Vono se totiz muze stat, ze ti prochava karbes do sani a esi mas tu trubicku ucpanou, taak ten benzin tece do valcu, kde tvori hladinku a pak to samozrejme tema krouzkama protece i kdyz sou dobry. To se samozrejme muze stat kdyz motor nebezi. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: út květen 20, 2008 7:46 pm Předmět: |
|
|
Aha
Tak my to zítra zkouknem.
No ono abych byl upřímnej.Já mam v kombíku mnohem horší motor,než kamarád.Litr oleje dolejvam dřív jak po 1000km,komprese byla vloni někde kolem 5atm a olej je pořád normální.
Kouknem na tu trubajznu a dam vědět. Díky _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 20, 2008 7:55 pm Předmět: |
|
|
Kdyz uz na to budes koukat, tak este zkontroluj karbec, esi neprotejka, to poznas podle toho, ze jakmile s tim delsi dobu nejedes, tak musis napumpovat benzin, normalne by to melo jit bezproblemu nastartovat po 2-3 dnech v zime i podstatne dyl, pokud to musis kazdej den pumpovat, tak to neni uplne v poradku a tece ti to do sani. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: út květen 20, 2008 8:06 pm Předmět: |
|
|
To je podle majitele OK.Normálně prej po víkendu příde,zavrtí klíčkem a oktávka běží.
No teď sázim na tu trubičku a když to nezabere,bude muset jezdit asi na kole .To moc nesežere _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 20, 2008 9:22 pm Předmět: |
|
|
ja mam u spartaka misto ty trubicky jenom sroub a takovyhle problemy nemam, protoze mam v poradku karbec. To, ze zpruchodnis trubicku a nechas vytejkat benzin, tak resis jenom nasledek, ale ne pricinu. Taky je mozny, ze mas vycvachtanej jehlovej ventil a v urcity poloze se karburator preplavuje a tim padem to taky muze tyct do sani. Ale jak sem psal driv, tak si este jednou taky zkontroluj palivovy cerpadlo, to, ze si tam dal jiny neznamena, ze musi mit tu membranu dobrou. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st květen 21, 2008 9:35 am Předmět: |
|
|
Ale to většinou chčije netěstnostma okolo. Aby to šlo do sání, to by muselo žrát 15 a karbec stát v benuínu _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: st květen 21, 2008 4:34 pm Předmět: |
|
|
Tak ta dírka je plně průchozí a vypadá to,že karboš je OK.Ještě mi jeden kolega slíbil,že mi zítra z hasičárny přinese stoprocentně funglnágl membránu do AC pumpy,tak ji tam dáme a uvidíme.
Zatím díky,o výsledku dám vědět. _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 21, 2008 6:26 pm Předmět: |
|
|
No jenomze ta fungl nagl nova muze bejt 40 let nevhodne skladovana a budes tam, kde si byl. Kup normalne novou do 1203. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: st květen 21, 2008 6:50 pm Předmět: |
|
|
No dyk.On dělá strojníka a tuhle prej kupoval před necelym měsícem.
Kdyby to byla stará,tak bych jí ani nechtěl.Zase takovej trubadůr nejsem.
Já bych ji koupil,ale nechce se mi do Plzně,tak mi jí slíbil.Zaplatí ji daňoví poplatníci
Ba ne,já mu ji pak někdy koupim (aby mě daňový poplatníci nesežrali ) _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 21, 2008 7:47 pm Předmět: |
|
|
Tak to jo, hlavne aby to nebylo ze starejch zasob. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: čt květen 22, 2008 4:11 pm Předmět: |
|
|
Tak pozorte,nová membrána osazena,olej vyměněn.O víkendu si s kamarádem a Octavií uděláme menší výlet,tak doufám,že dojedeme zpátky domů
A dokonce mam slíbeno,že si budu moct zařídit,což bude moje první jízda s motorem 1089ccm,delší než 200m!!! Navíc už jsem si zvyknul na kombícký řazení na podlaze,takže se možná uvidíme ještě v tématu "vylágrovaná převodovka" _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: ne květen 25, 2008 6:45 pm Předmět: |
|
|
Tak jsme včera byli s kamarádem na výletě,kterej dopadl trochu rozporuplně.Každej jel svym a na cca 10 kiláků jsme se prostřídali.Upřímně musim říct,že dvanáctka je dvanáctka
Ale k tématu.Vypadá to,že to fakt bylo membránou,páč to vypadá,že olej zůstal olejem a klepání se taky neozvalo.A to jsme najeli skoro 150 kiláků.Takže asi OK a tímto děkuji všem,zejména Alvovi.
Na druhou stranu jsem myslel,že prasknu vzteky ze svýho kombíka.Když už jsme se vraceli k plzeňské kotlině,oddělil jsem se od kamaráda s tím,že se zajedu mrknout k ségře.To by bylo OK,ale když jsem odjížděl,tak cca po 50 metrech se ozval hromový rachot od výfuku.Očekával jsem nejhorší,ale naštěstí to byl pouze vysunutý tlumič z roury,takže jsem to opravil na místě za 5 minut.Cesta byla široká tak na auto a kousek a byla vysypána hrubým štěrkem.
Nased jsem do auta a rozjel se.Proti mě se vynořila Tatra 148 autojeřáb.A jak to tak bývá,musel uhnout ten slabší,tudíž já.Tak jsem zajel napravo a v tom se to stalo.Krajnice pozemní komunikace nanejvýš čtvrté třídy se utrhla a oktávka se posunula vpravo a stál jsem s protáčejícím se pravým kolem,které hrabalo v jemnějším štěrku.Druhá mr*a během 100 metrů. Na*ranej až k poklopu jsem vylez ven a třísknul dveřma.Naštěstí se z míst,odkud před chvílí vyjela Tatra, vynořil terénní Mercedes třídy G a pohotově mě vytáhnul z kaše.Ještě že vozim lano Holt se potvrdila stará pravda,že když se daří,tak se daří.
Jasně,že ani za jedno nemohlo auto,ale se ví,že dostalo jmen.Tímto se mu omlouvám _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|