Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
T505
Založen: 7.1.2011 Příspěvky: 151 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st březen 30, 2016 9:47 pm Předmět: předsih - kardan TAZ 1,5 |
|
|
Předstih má býti dle mé příručky pro motor 1,5 - 4°, když mám motor na volnoběh a posvítím na stupnici stroboskopem mám tam najít tuto hodnotu? Ptám se proto že tam mám nějakej bezkontaktní rozdělovač, a vždy sem seřizoval jen klasický kladívka pomocí přeskoku jiskry, a to už bude taky několik pětiletek.
Tento kardan je tovární produkt z TAZu, a nebo práce domácího kutila? nikdy sem neviděl, znám jen tři délky trubky s gumama.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt březen 31, 2016 5:47 pm Předmět: |
|
|
Ja davam pri volnobehu 10st. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: čt březen 31, 2016 5:55 pm Předmět: |
|
|
Já to viděl na TAZ 1,9 diesel _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út duben 05, 2016 3:08 am Předmět: |
|
|
Predstih má byť 4 +/-1° pre BA 95. Stroboskop namieriš na remenicu (odporúčam zvýrazniť si tú zafrézovanú značku napr. fixkou) a v okamihu záblesku sa značka kryje s ryskou na stupnici, ktorá predstavuje hodnotu aktuálneho predstihu zážihu.
Ten kardan je fabrický, ale VAZ, nie TAZ:o) Zvykli sa takto v ČSAO prerábať kardany zo Žiguli, ale k 4° prevodovkám pre 1203. Aj ja mám jeden takýto kúsok, avšak s gumou i vzadu.
Žiaden originálny automobil 1203 nemal delený kardan. Diesel mal kríže, rovnako ako posledné série benzínových, ale všetko to boli jednodielne kardany. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|