Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: so únor 21, 2015 8:08 pm Předmět: |
|
|
vyhnětej se na kola jesli bys je měl kupovat a nech tam naprosto s klidným srdcem starý. Kolik toho ta špricka za rok "najede" ? Počítám že v přepočtu tak deset kilometrů maximálně. A vem si, po kolika se rozvody mění v autě... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
TomasI
Založen: 17.2.2015 Příspěvky: 10 Bydliště: Biskupice, Bánovce nad Bebravou 957 01
|
Zaslal: ne únor 22, 2015 2:53 pm Předmět: |
|
|
Koľko toho za rok nacvála v km neviem povedať. Mašina však bude primárne určená pre hasičských šport pre mladšie družstvo na súťaženie v kategórii do 1200 ccm. Na súťaže jazdíme veľmi často, každý víkend od apríla do septembra aj viackrát, plus každotýždenné tréningy. Tiež si osobne myslím, že by som mohol ponechať aj staré rozvodové kolá, samozrejme, za predpokladu, že odstránim vôle v rozdeľovači, čo budem musieť urobiť aj tak. Nové rozvodové kolá sú však už objednané. Keď robím takúto kompletnú GO, chcem aby to aj vydržalo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: ne únor 22, 2015 6:25 pm Předmět: |
|
|
v kategórii do 1200 ccm ? A co ten malej panák navíc ? _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne únor 22, 2015 9:25 pm Předmět: |
|
|
ono to není podle obsahu motoru ale podle množství dodané vody za daných podmínek ,
což je sací výška 1,5m a tlaku 8atm a mělo by to dávat 1200 l/min
snad si to pamatuju správně když na to mám papír i když dávno neplatnej _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
TomasI
Založen: 17.2.2015 Příspěvky: 10 Bydliště: Biskupice, Bánovce nad Bebravou 957 01
|
Zaslal: st březen 04, 2015 8:25 pm Předmět: |
|
|
Áno, sekol som sa, ospravedlňujem sa. Je to podľa vody v l za minútu, preto aj označenie PPS 12 a PPS 15. V kondčnom dôsledku však záleží aj na motore. Pretože 1,5 nikdy nebude dávať tak málo vody, ako 1,2.
Nové rozvody sú už namieste. Spýtam sa ešte, je normálne, že motor po kompletnej GO (brúsenie kľuky, nové ojničné aj hlavné ložiská, nové piesty, krúžky, vložky valcov) ide ťažšie pretočiť?
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st březen 04, 2015 10:18 pm Předmět: |
|
|
Pochopitelně _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st březen 04, 2015 11:03 pm Předmět: |
|
|
Tak asi bude mít logicky teď větší kompresi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
TomasI
Založen: 17.2.2015 Příspěvky: 10 Bydliště: Biskupice, Bánovce nad Bebravou 957 01
|
Zaslal: čt březen 05, 2015 5:55 pm Předmět: |
|
|
Kompresiu nema este ziadnu, hlava este nie je nahodena. Ale to bude mat urcite, oproti tej vyhekslovanej starine, co bola vo vnutri predtym(piesty, kruzky, vlozky...) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt březen 05, 2015 6:58 pm Předmět: |
|
|
Tak je to jasny, tesne lagry, tesne krouzky. Jednou jsem mel motor, kterej byl novej a bez hlavy sel protocit hur, jak ten, co jsem vyndal a byl komplet i se svickama. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
TomasI
Založen: 17.2.2015 Příspěvky: 10 Bydliště: Biskupice, Bánovce nad Bebravou 957 01
|
Zaslal: čt březen 05, 2015 7:09 pm Předmět: |
|
|
To je presne moj pripad. Inak k zabiehaniu, bolo mi odporucene nezabiehat s vodou na cerpadle, ale spociatku len na volnobeh s tym, ze chladenie sa urobi pomocou chladica a plastovej vrtule(normalne je tam dvojokruhove chladenie napajane z cerpadla), ako bolo original v aute. Co vy na to? A kolko zabehu na volnobehu by ste mi doporucili? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: čt březen 05, 2015 8:50 pm Předmět: |
|
|
záběh určitě se zátěží , resp různě střídat otáčky a zatížení přivíráním proudnice ,
jináč je to pořád PS12 , a to díky čerpadlu , obsah motoru na to nemá vliv a to proto že má stejný otáčky , jen u 1500 motoru je stabilnější dodávka vody díky vyššímu výkonu _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
TomasI
Založen: 17.2.2015 Příspěvky: 10 Bydliště: Biskupice, Bánovce nad Bebravou 957 01
|
Zaslal: ne duben 19, 2015 10:27 pm Předmět: |
|
|
Tak, motor a mašina sú poskladané. Motor beží krásne, štartuje bez problémov, chcem sa ale spýtať, keď ho chcem dostať trochu do otáčok tak to nejde a motor zhasíňa. Kde bude problém? v nastavení karburátora či v zapaľovaní? Rád by som to nastavil a mašinu riadne zabehol na vode. Prvotný zábeh cez chladič a vrtuľu už má motor na volnobežných otáčkach za sebou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út duben 28, 2015 11:22 pm Předmět: |
|
|
Môže to byť aj aj.
Nedostatok paliva - vadné pal. čerpadlo, nízka hladina v karburátore, upchatá hlavná dýza.
V zapaľovaní zvykne byť problém s kondenzátorom a teda opáleným prerušovačom - pokiaľ tam nie je magneto... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|