Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: st leden 05, 2011 9:54 am Předmět: |
|
|
Není to ZIL ale naftovej URAL, tedy přesněji ta fréza se jmenuje URAL D-902.
Ale to už jsme silně OT a myslí že Krutovládce to tu brzo utne. Je zajímavý kam až se dá dostat od trysek jednokomoráku _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st leden 05, 2011 10:06 am Předmět: |
|
|
Já vás asi taky trysknu! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Terablick
Založen: 16.12.2010 Příspěvky: 28
|
Zaslal: st leden 05, 2011 6:56 pm Předmět: |
|
|
Ale já přece psal, že to neni konečný řešení, ale dočasná mezifáze, než dostavím pořádnej traktor (myslím že podstatně lepší než obyčejnej starej Zetor ), kterej to prohrábne na 2x (a bude k němu i fréza), bude jezdit na naftu a s poloviční spotřebou .
Zetor si nekoupím proto, že nekradu (nemám zbytečných 50-80 tisíc), a proto, že je pro mě zbytečnej. Stavím si solidní stroj s trvalým pohonem všech kol, hydropojezdem, řízením obou náprav v několika různých režimech atd . Motor bude 1,9D Peugeot, kterej v autě jezdí za 5L . Až bude mít trochu nějaký obrysy, založím o něm webovou stránku a dám sem odkaz . Ale asi to potrvá... je to celkem náročnej projekt a nemám moc "volnýho" času...
Jinak si myslím, že diskuse o motoru je pořád diskuse o motoru, ať už pohání cokoliv . To, že se někdo zeptal v čem běhá a jak to vypadá, to je jiná věc . Mě šlo jen o spotřebu (karburátor, trysky a seřízení) motoru TAZ 1500 . |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: st leden 05, 2011 8:22 pm Předmět: |
|
|
Ovšem na tu spotřebu P 1.9 v traktoru su zvědavej. Jak jsem říkal, je to úplně něco jinýho a nedá se to mezi sebou převádět. To že v autě žere 5 litrů na sto, neznamená, že bude v traktoře žrát půl litru na hodinu. Já se vsadím, že tam právě bude měrná spotřeba naopak vyšší (vztaženo na l/100 km). Nicméně oproti motoru TAZ rozhodně úspornější o dost bude. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Terablick
Založen: 16.12.2010 Příspěvky: 28
|
Zaslal: st leden 05, 2011 11:16 pm Předmět: |
|
|
Na 100km určitě vyšší bude, a asi o dost, jenže u traktoru se neměří spotřeba na ujetý km, ale na motohodiny.. a tam by měla bejt nižší nebo +/- stejná jako v autě . Auto za hodinu ujede třeba těch 100km, traktor třeba taky někdy jen 5 nebo i míň... Ale jde o to, kolik sežere na hodinu provozu . A rozhodně to bude mnohem míň než u motoru z TAZu a o to jde především . |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt leden 06, 2011 2:20 am Předmět: |
|
|
a nebo tak. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: so leden 08, 2011 10:03 am Předmět: |
|
|
Ak sa rieši hospodárnosť, treba si uvedomiť, že každý stroj pracuje hospodárnejšie, ak je viac vyťažený. Teda pri stavbe traktora, ktorý má byť v prvom rade úsporný je silný prevod kravina.
Aj diesel má v aute o dosť dlhší stály prevod - lebo je silný. Ak by ten prevod dlhší nemal, moc by neušetril
Podobne motor 1500 ako motor s dlhým zdvihom má relatívne veľký Mk už v nízkych otáčkach. Avšak ak sa to urobí príliž do sily, tak to stratí na význame. Rozhodne skôr ako s pretryskovaním karburátora, či výmenou motora má zmysel sa zaobarať s prevodmi, aby boli úmerné zaťaženiu a krútiacemu momentu motora. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Terablick
Založen: 16.12.2010 Příspěvky: 28
|
Zaslal: so leden 08, 2011 10:31 pm Předmět: |
|
|
U traktoru je zpřevodování zásadní záležitost . Jednak potřebuje dost síly pro práci, a jednak dostatečně pomalu jezdit. Mě tohle zpřevodování vyhovuje. Na dvojku jezdím s radlicí atd, když potřebuju jet pomalu tak na jedničku, a naopak na čtyřku už je to až moc rychlé na tak malej stroj... Když by to mělo rychlejší převody, jezdil bych prakticky pořád na jedničku, sem tam na dvojku . |
|
Návrat nahoru |
|
|
martinn1
Založen: 12.8.2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: po září 23, 2013 11:14 pm Předmět: |
|
|
to zas ja mam malotraktor s 1203 s jednokomorovym karburatorom,prevodovka je asi original to neviem ,ale sprevodovane je to do sily takze na 4 prevodovom stupni tak max 15-18km/hod (odhadom) spotreba ma az tak netrapi v sobotu som zatazil za 4,5hodiny s obcasnymy prestavkami (rozisiel sa nap vyoravac,slabo dotiahnute skrutky),spapal asi 11 litrov benzinu. _________________ Samouk z kazdeho kusok ,malotraktor motor 1203,postupne na nom menin veci aby slapal este par rokov |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|