Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JČ29
Založen: 3.12.2008 Příspěvky: 45 Bydliště: Praha 7
|
Zaslal: st květen 15, 2013 8:38 pm Předmět: Plynový pedál 1200trosky |
|
|
Problém mám tento, kde je na zadní stěně motor. prostoru (na přepážce) ukotvený druhý konec pružiny pro návrat plyn. pedálu do klidové polohy? Při demontáži zdegenerované hadice od vod. pumpy k zadnímu topení v mikrobusu jsem musel demontovat fuš od předchůdců, který spočíval v zakotvení drátu coby prodloužení této pružiny k závlačce Motex pásky na zadním konci hadice. To je konec hadice u vstupu do trubky do zad. topení u přepážky. Bylo nutno sundat řidičský sedák, aby se k oné Motex pásce mohlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: pá květen 17, 2013 2:01 am Předmět: |
|
|
to máš blbý akurát netušíme co _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: pá květen 17, 2013 3:16 am Předmět: |
|
|
Když vzpomenu tak to vyfotím. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út květen 21, 2013 7:51 pm Předmět: |
|
|
Ja si už nie som istý, lebo tieto prehistorické prevody plynu som vždy prerábal na "nový typ" s lankom v sérii od 1/89 (jednak preto, že tá oska karburátora neúmerne trpí pri vibráciách motora a jednak preto, že struna plynu rada praská). No zdá sa mi, že tá pružina bola vložená v malom otvore na zvislom plechu privarenom k medzistene zhruba v mieste sýtiča. Predošlému majiteľovi sa zrejme plynový prevod pridrel, nevracal sa nazad, tak potreboval viac prišponovať pružinu, k čomu použil spomínanú Motex pásku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JČ29
Založen: 3.12.2008 Příspěvky: 45 Bydliště: Praha 7
|
Zaslal: st květen 22, 2013 7:55 am Předmět: |
|
|
Šimone, naprostý souhlas. Předešlý pachatel potřeboval našponovat-napnout pružinu, aby se pedál snadněji vracel do klidové polohy. Cosi uprostřed přepážky je. Vypadá to jako chyt/držák pro konec trubičky, kterou se u oktávky posílají kapky oleje pro mazání ložiska spojky. Konec našponované pružiny k Motex pásce jde pak asi o 5 cm dále. Nakonec jsem provedl skoro podobný zákrok, jen jsem ten drát od konce pružiny omotal kolem závlačky na nové Motex pásce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: st květen 22, 2013 8:20 pm Předmět: |
|
|
Tak hlavne, že to funguje. Ono ak je tá pružina už natiahnutá, tak by to pri ukotvení pružiny do origo otvoru už zrejme ani nevracalo ako má...
Inak som rád, že auto ešte slúži, dávno ste sa tu neukázali |
|
Návrat nahoru |
|
|
|