Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Benjamin Krejčí
Založen: 31.7.2011 Příspěvky: 22 Bydliště: Praha/Jeseník
|
Zaslal: so červenec 28, 2012 11:38 am Předmět: [1202] Zdechá na volnoběh |
|
|
Zdravím,
V červenci jsem najel s 1202kou 900km, auto jelo super, akorát byl problém se stáním třeba na křižovatce na volnoběh. Po chvíli, kdy motor jde na volnoběh, tak chcípne a nejde nastartovat. Naskočí asi až na pošesté.
Svíčky nové, kabely nové, palec a kontakty seřízeny, ventily též, karburátor je taky seřízený, ale je v něm někde závada asi trysky a vzdušníky jsem profoukal. Hladina benzínu seřízena.
Karbec je tam BSko, před ním palivový filtr a nové benzínové hadice od potrubí na straně u bloku.
Napadla mě palivová pumpa,že málo tlačí, ale při pokusu o ruční čerpání nic netlačí -> plná plováková komora. Jinak když je motor studený, tak tlačí jak zbsilá.
Neměl někdo něco podobnýho? _________________ 1202 STW 1974 |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červenec 28, 2012 7:34 pm Předmět: |
|
|
Dle indicici to vypada, ze se pri volnovehu zasiraj svicky, cili spatny stiraci krouzky nebo bohata smes pri volnobehu. Spatny stiraci kroucky poznas, ze to huli modre, bohatou smes, ze to huli cerne. taky by to mohlo bejt spatnym typem svicek, ja jsem u stejsna pouzival N15YC. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: so červenec 28, 2012 7:55 pm Předmět: |
|
|
Ánébó by to mohlo nekde sát falešnej luft karbec parohy,parohy hlava. _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: so červenec 28, 2012 10:00 pm Předmět: |
|
|
"při pokusu o ruční čerpání nic netlačí -> plná plováková komora" - ta šipka znamená jakože "plná plováková komora MUSÍ BÝT PROTO, že při pokusu o ruční čerpání nic netlačí", nebo to má znamenat "sundal jsem víko a komora byla plná" ? _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Benjamin Krejčí
Založen: 31.7.2011 Příspěvky: 22 Bydliště: Praha/Jeseník
|
Zaslal: so červenec 28, 2012 10:11 pm Předmět: |
|
|
Svíčky jsou Brisky N17tky, modře ani černě to nehulí. S tou pumpou, víčko jsem nesundaval.
Je pravda, že těsnění parohy-hlava už pamatuje hodně
A ještě taková otázka ohledně odpadní trubky ze sání, té trubičky, která vede ze sání do luftu. Jaká je její funkce?? Že nasává, předpokládám je v pohodě.
A ještě bych se rád zeptal na spojení výfukového a sacího potrubí pod karbecem. Mezi je těsnění. K čemu tam je to propojení?? Jak Jak to funguje?
Díky _________________ 1202 STW 1974 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: ne červenec 29, 2012 1:05 pm Předmět: |
|
|
Odpadní trubička jak už název napovídá je tam pro odtok přebytečného paliva a styčná plocha v meziparoží je tam pro předehřátí směsi paliva poáč pak dochází k jeho dokonalejšímu a efektivnějšímu spálení. _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Benjamin Krejčí
Založen: 31.7.2011 Příspěvky: 22 Bydliště: Praha/Jeseník
|
Zaslal: ne červenec 29, 2012 1:57 pm Předmět: |
|
|
Takže vyhřívané sání, pokud dobře rozumím. Díky _________________ 1202 STW 1974 |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: ne červenec 29, 2012 8:27 pm Předmět: |
|
|
Měl jsem podobnej problém na 1201 a byla to vyčvachtaná tyčka v karburátoru co vede od táhla plynu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: po červenec 30, 2012 8:06 am Předmět: |
|
|
Nepředpoládám, že by tazatel nevěděl takovou celkem základní věc - ale jen raději pro jistotu - určitě ví, že u těchto motorů ruční páčka na AC pumpě funguje jenom při určité poloze klikového hřídele...
"Teplá pumpa" se někdy projevuje takhle a docela bych to na to viděl. Chtělo by to hned po chcípnutí (což vzhledem k popisu jistě nebude problém nasimulovat někde v klidu doma) odpojit hadičku a zkusit jak moc pumpa pumpuje.
Jinak k té odpadní trubičce - skvělá věc je někomu ju úplně odšroubovat. To je snad ještě desetkrát větší švanda než tupě přeházené káble... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červenec 30, 2012 4:05 pm Předmět: |
|
|
Kdyz se odsroubuje odpadni trubicka, tak to naopak volnobeh zveda. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Benjamin Krejčí
Založen: 31.7.2011 Příspěvky: 22 Bydliště: Praha/Jeseník
|
Zaslal: po červenec 30, 2012 4:27 pm Předmět: |
|
|
To vím, že pumpa jede, jenom při určité poloze. S tím odpojením hadičky to zkusím hned, jak budu u auta (auto je 250km vedle)
Tak díky za rady, pak napíšu, jak jsem uspěl. _________________ 1202 STW 1974 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: po červenec 30, 2012 4:28 pm Předmět: |
|
|
právě. A dorazem na klapce ho do rozumna nestáhneš... Takže postiženej začne šroubovat vším, co na karbecu je, což má jedinej možnej následek, totální rozkomrdávku - _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|