Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st září 14, 2011 4:36 pm Předmět: |
|
|
No vono tam ten tlak jde skoro dycky, narve ti to tam válec. Jde o to, esi jsou stejně průchodný a esi jsou oboustranně. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
JČ29
Založen: 3.12.2008 Příspěvky: 45 Bydliště: Praha 7
|
Zaslal: út září 20, 2011 11:24 am Předmět: Vítězství |
|
|
Kolega Koudelka z Holomóce měl pravdu s orašplováním náběžných hran paken. Když jsem sundal brzdový buben u LP kola, uviděl jsem nekapající prasátka a hlavně perfektně obroušenou hranu na horní části čelisti zadní, ale zbývající 3 hrany ze 4 u paken byly bez ošoupání včetně obou hran náběžných. Po orašplingu i po seřízení čelistí skoro na minimální vzdálenost od bubnů se jev škubu volantu doleva projevil minimálně a lehounce a ne divoce jako předtím. Poslední zásah u těchto paken mi před nějakým rokem dělal bokem automechanik, který byl pak z určité firmy odejit, i když byl slušný a šikovný. Nyní se v tom hrabu se synem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|