Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
vedec
Založen: 24.11.2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 06, 2011 9:13 pm Předmět: |
|
|
posim napsal: | Ja si myslím, že motorom to určite nebude. Malo by však byť v poriadku zapaľovanie - sviečky, káble, rozdeľovač, predstih i vôle ventilov...
No slabý podtlak - to je nezmysel. Nehovoriac o tom, že i "vybehaný" motor má bežne krásny voľnobeh a ľahký chod aspoň krátkodobo, až keď to beží na voľnobeh dlhšie, tak sa môže prejaviť zamastenie sviečok a pokles otáčok. To by to už však hulilo a žralo olej jak nezavreté.
Čo sa týka nastavovania klapiek, tak tam platí, že musia byť nastavené obe. Ak bude napr. príliž otvorená i klapka II.° tak to nebude dobré. Čiže ani tú netreba podceňovať.
Je však tiež možné, že je už klapka vyvaklaná v telese (hriadeľ klapky) a bolo by treba ju prepúzdriť...
Čo to robilo pre tým repasom?? |
pred repasi to startovalo celkem uspokojive akorat to melo tendenci se jako obcas zamyslet kdyz se na to vic slaplo, nebo i pri rozjezdu se to jakoby zakuckalo , pomoh jenom plyn az na podlahu a pak to jelo a bylo to celkem liny bych rek, a motor se celkem klepal, jak sem to nasteloval ted taj je mnohem kultivovanejsi |
|
Návrat nahoru |
|
|
vedec
Založen: 24.11.2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 06, 2011 9:14 pm Předmět: |
|
|
Patrik Novák napsal: | ano takhle málo ten šroubek směsi bejvá ale není to úplně dobře , mohl by to ovliv
ňovat sytič - špatně těsnící šoupátko , to poznáš když vyšroubuješ trubičku sytiče( to je ta co trčí ve víku)
šroub vzduchu , pokud nic / skoro nic neovlivňuje tak se někde přisává vzduch mezi karburátorem a hlavou |
tak jestli to nekde neprisava jsem zkousel, dokonce jsem utesnil z karbec k sani tmelem na motory abych mel opravdu jistou, vysledek porad stejnej, napada me jeste tak blby tesneni na sani, nebo praskly nekde sani..jinak kdyz se odpoji hadice podtlaku co vede k posilovaci brzd tak to chcipne |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: ne březen 06, 2011 9:16 pm Předmět: |
|
|
Patriku v pohode
Inak ten ekonostat je podobný tak u EDSR ako i SEDR-u. V oboch to ide cez veko (od zásobníka paliva) do telesa k zmiešavaču. No u oboch verzií karburátorov rozprašovač ekonostatu vyusťuje tesne nad rozprašovačom I.° v zmiesavači... |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: ne březen 06, 2011 9:23 pm Předmět: |
|
|
Či to ten vzduch neprisáva práve cez príliš pootvorenú, alebo vymydlenú klapku... Som zvedavý, čo to bude robiť na emisiách... |
|
Návrat nahoru |
|
|
vedec
Založen: 24.11.2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 06, 2011 9:24 pm Předmět: |
|
|
posim napsal: | Či to ten vzduch neprisáva práve cez príliš pootvorenú, alebo vymydlenú klapku... Som zvedavý, čo to bude robiť na emisiách... | no to ja taky...ale musi se to nejak vyresit......jinak to ze to chcipne pri odpojeni hadice k posilovaci je normalni ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: ne březen 06, 2011 9:28 pm Předmět: |
|
|
Jasně, musí tam bejt podtlak. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: ne březen 06, 2011 9:30 pm Předmět: |
|
|
Ak by to nezdochlo, tak je voľnobeh príliš bohatý - takže áno.
Inak či je zmes moc bohatá, alebo chudobná zistíš najlepšie tak, že pri ustálenom chode na voľnobeh párkrát dupneš na brzdový pedál - napumpuješ. Ak otáčky klesnú je chudobná, ak stúpnu je bohatá. To je len taká núdzová "bačovská" pomôcka pre nastavenie bez analyzátora. Tieto motory sa ale už bežne nastavujú na chudobnejšiu zmes (CO 0,8 - 1,5%) a bežia dobre. Pre katalyzátor je to dokonca nevyhnutnosť... Ale to len tak na okraj;o) |
|
Návrat nahoru |
|
|
vedec
Založen: 24.11.2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 06, 2011 9:31 pm Předmět: |
|
|
posim napsal: | Ak by to nezdochlo, tak je voľnobeh príliš bohatý - takže áno.
Inak či je zmes moc bohatá, alebo chudobná zistíš najlepšie tak, že pri ustálenom chode na voľnobeh párkrát dupneš na brzdový pedál - napumpuješ. Ak otáčky klesnú je chudobná, ak stúpnu je bohatá. To je len taká núdzová "bačovská" pomôcka pre nastavenie bez analyzátora. Tieto motory sa ale už bežne nastavujú na chudobnejšiu zmes (CO 0,8 - 1,5%) a bežia dobre. Pre katalyzátor je to dokonca nevyhnutnosť... Ale to len tak na okraj;o) |
kazda rada dobra |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 06, 2011 9:48 pm Předmět: |
|
|
Ja sem taky nemoch seridit volnobeh u Campa a postupoval jsem takhle:
prodlouzeni tahla plynu, tak aby v klidu neotviral klapku
vymena O krouzku na obou sroubech (bohatost i vzduch) a vyfoukani kanalku kompresorem.
jeste jsem povolil sroub dorazu tak aby se vubec nedotykal a pak to slo seridit. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
vedec
Založen: 24.11.2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 06, 2011 9:49 pm Předmět: |
|
|
AlvA napsal: | Ja sem taky nemoch seridit volnobeh u Campa a postupoval jsem takhle:
prodlouzeni tahla plynu, tak aby v klidu neotviral klapku
vymena O krouzku na obou sroubech (bohatost i vzduch) a vyfoukani kanalku kompresorem.
jeste jsem povolil sroub dorazu tak aby se vubec nedotykal a pak to slo seridit. | tak tohle muzu jeste testnout, krouzky to ma novy... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|