Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
havlij2
Založen: 25.8.2010 Příspěvky: 2 Bydliště: Bohnice
|
Zaslal: st srpen 25, 2010 11:51 am Předmět: nový motor škoda 1203 |
|
|
Zdravým a hezký den přeji. Vím, že teď asi plácnu nějakou naprostou kravinu, ale koupil jsem si zachovalou trosku (TAZ 1500) a trochu mi vadí, že i po seřízení nevyjede větší kopec a vypočítal jsem si spotřebu na 13 litrů. Chtěl bych jí používat na "běžné" ježdění, ale tohle je neúnosné.. Nepotřebuju z toho mít nějaký vytůněný sporťák, ale nešel by tam dát třeba motor Š 781.136 M z felícíe nebo tak něco ? Motor neni o moc výkonnější, byla by tedy šance, aby to bylo legální ? Existuje tu firma (ocelot, .... , .....), která by byla schopná to udělat ? Díky za odpověď a prosím moc mi nenadávajte za neznalost... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: st srpen 25, 2010 12:04 pm Předmět: |
|
|
No nejspis te zklamu, ale motor z felicie tam nijak legalne a rekl bych ze i nelegalne nedas.
Ale pokud si perfektne seridis tu 1500 tak v kombinaci s petistupnovou prevodovkou se da uspornou jizdou jet i nekde kolem 8 l/100 km. Samozrejme taky zalezi na zatizeni vozidla... _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st srpen 25, 2010 12:06 pm Předmět: |
|
|
Patnáctka troska, zvlášť se čtyřkvaltem, jezdí do kopce celkem obstojně. Taky spotřeba normálně bývá do deseti. Nebude to motorem generálně, spíš něco konkrétně s tím tvým. Jestli není vyběhanej, nebo třeba jen špatnej předstih a tak? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: st srpen 25, 2010 1:55 pm Předmět: |
|
|
po jakém seřízení ?
co se konkrétně dělalo ?
a taky co se nedělalo/odložilo ? _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
havlij2
Založen: 25.8.2010 Příspěvky: 2 Bydliště: Bohnice
|
Zaslal: st srpen 25, 2010 3:56 pm Předmět: |
|
|
Převodovka je 5tikvalt a na seřízení jsem to měl v servisu, takže moc přesně nevím, co se tam dělalo. Ale předtím to nevyjelo ani kopec , kterého jsem si na kole ani nevšim, teď jede mnohem lépe, ale hodně jezdim Slapy - Praha a kopec ze Štěchovic nahoru dávám na dvojku 30tkou a 100 metrovou kolonou za sebou
Zkusím to tedy ještě nechat seřídit u někoho někde jinde. Snad se to zlepší aspoň ta spotřeba. (Kdyby jste věděli o někom Praha, Brandýs, Neratovice a tady ten směr budu rád..)
Nebo kdybyste věděl někdo o odkaze na to jak snížit spotřebu.
Díky moc. a Zdar. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: st srpen 25, 2010 4:09 pm Předmět: |
|
|
No, ty servisy s v tom dneska moc nevyznaj.. moje zelená 1203 ještě když jezdila u rybářů byla v servisu za 8 litrů před technickou a moc toho za ty prachy nepořešili... Dej to na seštelování nějakýmu starýmu garážníkovi (za to mě Kozzel asi setne, on je na ty dědky alergickej), ale moje zkušenost je taková, že dědek to seřídil, řek vyměnit rozdělovač a moje 1203 s motorem 1221 jezdí jako drak... a 1433 na 5q musí jezdit za 8 pokud v ní není nějakej problém, buď to máš špatnbě seštelovaný nebo je to vylítaný...
Jinak novej motor se pořídit nedá, od roku 2008 už jen GO, případně několik firem (vím o dvou) to převrtává pro hasiče, do těch 1,7 litru to jde i do auta, ale to je trochu drahý a pokud s tím nejezdíš furt nevyplatí se to.
Ve Štěchovicích pod kopcem si na tom posledním můstku jak jsou ty krátký rezavý svodidla všimni bílého šrámu - to je Ocelotí lak (přesněji Uherkův) _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: st srpen 25, 2010 4:19 pm Předmět: |
|
|
hele já jezdím jen přes kopec a dost často s nákladem a spotřebu mám kolem 10l/100km
co se do toho pustit sám ? rad je tu dost , jen to pročíst , a co nebudeš vědět , si nechat polopatě vysvětlit
zkus se podívat jestli ti otvírá druhá klapka karburátoru
může být zatuhlá nebo ruplá membrána
otevřeš motor > nastartuješ > budeš přidávat plyn a zároveˇn sledovat 2klapku jestli otvírá nebo ne
další věc co mě napadá jestli je tam správný karburátor , podívej se v téhle větvi na http://forum.predseda.com/viewtopic.php?t=329 _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: st srpen 25, 2010 8:06 pm Předmět: |
|
|
A máš tam vůbec patnáctku? To že je na masce štítek TAZ 1500 neznamená,že pod deklem nebydlí vydechlá dvanáctka _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: st srpen 25, 2010 9:05 pm Předmět: 1203 |
|
|
Když se zastavíš tak na to mrkneme...do Hostivaře.
Jestli chceš, tak dej vědět po SZ. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt srpen 26, 2010 4:47 pm Předmět: |
|
|
Hale i 12 musi vyjet Stechovak na 3 a s 15 kdyz nejses uplne nalozenej, tak i na 4, problem bych videl v serizeni, ty dvoukomorovy karbecy se maj tendenci zasirat, muze bejt podpalenej ventil, takze ti to jede na 3 valce, blbej predstih, blby svicky, kabely, atd. Pokud ten motor neklepe a extreme nezere volej, tak je v poradku. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PeS
Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 111 Bydliště: Bohnice
|
Zaslal: út srpen 31, 2010 2:07 pm Předmět: |
|
|
Já bych v první řadě kouknul, zda neni někde děravá hadice k posilovači brzd (pak to přisává vzduch), jestli neni PROHNUTEJ horní díl karburátoru (častá vada po zásahu mistrů utahovačů - hlavně v servisech) a pak jak už bylo řečeno, předstih, odtrh, svíčky, kabely, fajfky, zkontrolovat palec v rozdělovači, víčko... A pak teprv víc vrtat do karburátoru... Ale 13l a štěchovičák na dvojku je fakt nesmysl... Ten vyjedu 70 na trojku i s 1202... _________________ všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-) |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út srpen 31, 2010 8:33 pm Předmět: |
|
|
Motor z Felicie či Favorita tam nejde, ale predovšetkým je to na nič, pretože nie je silnejší, než motor 1500. Ide o krútiaci moment - to udáva silu motora. A ten Felicia s motorom Škoda vyšší nemá. Ako sa hovorí: "objem ničím nenahradíš". |
|
Návrat nahoru |
|
|
|