Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Sestra 4
Založen: 6.7.2008 Příspěvky: 106 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt květen 20, 2010 3:15 pm Předmět: |
|
|
Co si tak matně pamatuju, u Kozzlíka proběhla úpravička bloku, jinak karbec je tam tuším jikov 32 - estli ho teda za ten rok neměnil. Hlava snad taky origo akorát po GO s úpravou sedel na bezolovo. Jen je to kluk šikovná a HODNĚ si prohrál s tolerancema (tedy nastavení na katalogový hodnoty). _________________ Š 1200 (zatím držící pohromadě) |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: čt květen 20, 2010 7:32 pm Předmět: |
|
|
Ten motor co je 1500 je ted v sedanu 1200, ale te se tam jen zajíždí.
Je připrave do 1201 STW. takže je tam normální SOPb karbec co patří do 1201. Do 1200 teď dělám go, ale ten bude origoš.
V tom mém motoru je too víc předěláno, hlava na bezolovo, sací ventily 35mm chromované, gufírka na ventilech, klika na gufero, gufero přidáno i dopředu na speciální futro, ložiska předělána na tenká s axiálníma vloženejma pánvičkama, písty ty poslední s pořádnejma stírákama.
Ten motor je fakt dělanej pečlivě a hlavně postupně. Vše sem měřil na 3déčku a pak podle toho obbráběl další věci. Takže nejprve změřit pánvičky, pak podle toh nabrousit kliku, podle toho protočit blok, písty a kroužy to samé. Nakonec vše vyváženo dynamicky, ojnice na desetinu gramu dobrušované.
A na tom motoru je to prostě znát, jede jak blázen a za 7,4 litru. A fakt ho nešetřim kdyby se do něj dala ta vostrá vačka co mám nabroušenou a dvojitá karburace z feldy, tak je to dost dobrej závodník. Ale na to to nnemám, jen mě nebavilo podřazovat v kopcích teď dám doma 4ku ( jede od 25ti) a vyhodím jí v kolíně |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: čt květen 20, 2010 8:20 pm Předmět: |
|
|
Když ovšem nezastavuješ na kolínský protože někomu dojde benzín.....
Sice tu všem tvrdí jak zajíždí, ale jezdí s tim jako dobytek. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: čt květen 20, 2010 11:29 pm Předmět: |
|
|
No mě nedošel na to jsou jiní expperti
Tak už je dávno zajetej, tak se může honit ne
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PeS
Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 111 Bydliště: Bohnice
|
Zaslal: čt červen 03, 2010 1:27 am Předmět: |
|
|
To Kozzel: nechci rejpat, ale pokud vim, tak oktávkovej, 1202 apod. motor má psanou spotřebu oleje litr na 1000km i v příručce... tzn. i novej motor takovou spotřebu měl a nebralo se to jako nic divnýho. Samozřejmě těma úpravama, jak popisuješ, se to vylepšit dá, což je fajn, když si s tim takhle pohraješ, ale každej několik měsíců na motoru strávit nehodlá, třeba ani ty možnosti, co píšeš, nemá a pokud skládá motor z orig. dílů a používá původní technologie, tak to o moc lepší mít prostě nemůže ani kdyby se na hlavu stavěl. A myslim si, že i tak je s motorem spokojenej a je rád, že auto má, a že jezdí. No to je fuk.
Ale docela mě rozesmálo to, jak jsi psal o tom, že Praha-Kolín jedeš celou dobu na čtyřku - to nebyl zrovna dobrej příklad Praha-Kolín jsem minulý týden jel celou dobu na čtyřku i s 1202, ve který jsem měl naloženo asi 400kg střešních tašek... Teda když nepočítám zastávku v Úvalech v Pupeny marketu, tam jsem po parkovišti na čtyřku nejel _________________ všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne červen 06, 2010 7:52 pm Předmět: |
|
|
PeS : Ale litr/1000km je maximální možná spotřeba dle normy. Samozřejmě může být jakkoli nižší a to i za použití původních technologií apod. Třeba já jezdím s 1202 přes 3000km/litr. Origo motor bez úprav. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|